Komoly kritikát kapott az adventi kalendárium
A termekkritikus nevű vlogger legújabb TikTok-videójában alapos kritikával illette az IKEA karácsonyi kalendáriumában található csokoládékat. A videó, amely pillanatok alatt vírusként terjedt, alaposan felforgatta az online közösség véleményét az IKEA ünnepi kínálatáról.
„Őszintén szólva, az IKEA kalendáriumos édességeinek ízvilága hatalmas csalódást okozott” – mondja a vlogger. Véleménye szerint ezek a csokoládék nemcsak gyenge minőségűek, hanem az IKEA által képviselt általános színvonaltól is jelentősen elmaradnak. A kritika szerint az édességek túlzottan édesek, állítólag „zsíros” ízűek, és sokakban lejárt szavatosságú hatást keltenek. Ezen túlmenően a textúra és az ízek is messze alulmúlják a várakozásokat, különösen az olyan termékek esetében, mint a marcipános csokoládék.
Az azonnali akció szükségessége
A vlogger videójában felvetette, hogy a terméket jelentős árcsökkentéssel kellene kínálni, vagy teljesen kivonni a forgalomból. Szerinte ezek a csokoládék olyan kellemetlen gasztronómiai élményt nyújtanak, hogy az IKEA hírnevének is árthatnak.
Watch on TikTok
„Az IKEA kalendáriumát sokan nem is a csokoládék miatt vásárolják meg” – jegyzi meg a vlogger, utalva arra, hogy a termék egyik fő vonzereje a kalendáriumban elrejtett, akár 250 000 forintos nyeremény lehetősége. Azonban szerinte ez nem mentség arra, hogy az édességek minősége ennyire gyenge legyen.
Vásárlói visszajelzések
A kritika nem maradt visszhang nélkül. Több vásárló is jelezte, hogy hasonló tapasztalatokat szerzett. Egyesek lejárt szavatosságú hatást említettek, míg mások a csokoládék állagát és ízét kifogásolták. A kommentek alapján a vásárlók jelentős része szintén csalódott a termékben, és többen osztották a vlogger véleményét az árcsökkentés vagy a forgalomból való kivonás szükségességéről.
A bútoróriás reakciója
Az IKEA egyelőre nem kommentálta a kritikát. Az azonban biztos, hogy az ügy komoly figyelmet kapott az online térben, és sokan kíváncsian várják, hogy a cég tesz-e lépéseket a termék minőségének javítása érdekében.
Összegzés
Az IKEA karácsonyi kalendáriumának csokoládéi körül kialakult vita jól mutatja, hogy a vásárlói elvárások mennyire magasak egy ilyen globális márkával szemben. Míg a nyeremény lehetősége sokak számára vonzó, a gyenge minőségű édességek komolyan ronthatják a márka megítélését. Kérdés, hogy az IKEA lépéseket tesz-e az ügyben, vagy a kritikák idővel elcsitulnak.
Kapcsolódó cikkeink
A világ legnagyobb IKEA fulfillment központja nyílik meg Magyarországon
Több mint 20 milliárd forintos beruházással új üzleti modell tesztelésébe…
Tovább olvasom >Világrekordra tör a magyar IKEA: Soroksár lesz a világ legnagyobb fulfillment központja
2026-ra a világ legnagyobb online teljesítési (fulfillment) központjává alakul át…
Tovább olvasom >Az IKEA visszahív a LEDLJUS, SOMMARLÅNKE, STRÅLA, és SVARTRÅ termékcsaládokba tartozó bizonyos kültéri LED-es világítófüzéreket és lámpákat, melyek nem megfelelő dugóval rendelkeznek
Az IKEA arra kéri mindazokat, akik megvásárolták a LEDLJUS, SOMMARLÅNKE,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: szükség van az árrésstopra
A keddi adatok is bizonyítják, hogy szükség van az árrésstopra…
Tovább olvasom >