Komoly hekkertámadás érte a magyar Pepcót
A Pepco diszkonthálózatot ért hekkertámadás körülbelül 15 millió eurós kárt okozott a vállalatnak, ami mai árfolyamon körülbelül 5,9 milliárd forintnak felel meg – derül ki a cég közleményéből, melyre a Reuters hívta fel a figyelmet.
A vállalat hivatalos közleménye szerint jelenleg is folyik az eset kivizsgálása. A támadásnak látszólag nincs hatása az ügyfelek, beszállítók vagy a személyzet adataira. Bár a cég jelenleg nem tudja, hogy az ellopott összeget visszaszerezhetik-e, együttműködnek a nyomozó hatóságokkal és a banki partnereikkel a károk enyhítése érdekében.
A Pepco hangsúlyozta, hogy a támadás ellenére a vállalat mérlege nem sérült meg, és a cég likviditása meghaladja a 400 millió eurót. A bevételeik is erősen állnak, ami biztosítja a vállalat pénzügyi stabilitását. A magyarországi Pepco hálózatnak összesen 248 üzlete van, és 2024 első negyedévére vonatkozó jelentésük szerint a cég 1,9 milliárd eurós bevételt könyvelhetett el.
A vállalat hangsúlyozza, hogy mindent megtesznek az incidensből eredő károk enyhítése érdekében, és a folyamatban lévő vizsgálatnak célja a hasonló támadások megelőzése a jövőben. A Pepco továbbra is elkötelezett ügyfelei, alkalmazottai és üzleti partnerei adatbiztonsága iránt.
Kapcsolódó cikkeink
Pepco, KiK, TEDi és Primark: komoly verseny várható
A magyar kiskereskedelmi szektorban a Pepco, amely 2015 óta van…
Tovább olvasom >Kivonul az osztrák piacról a Pepco
A Pepco Group európai diszkont kiskereskedő közölte, hogy kivonul az…
Tovább olvasom >Kivonul a Pepco Ausztriából
A Pepco Group bejelentette, hogy kivonul az osztrák piacról, mivel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >