Komoly harc zajlik két német boltlánc között
Bár a Pepco és a KIK továbbra is népszerű, felütötte a fejét a konkurencia Magyarországon is: a német TEDi bolthálózat már 11 országban, köztük nálunk is jelen van, és egyre növekszik tovább. Noha a TEDi még egészen új versenyző a szektorban, a Pénzcentrum felmérése szerint a vásárlók 8 százaléka kedvencként tekint rá az iparcikkek boltjainak listáján.
A TEDi-nél a KiK-et csak egy hajszállal kevesebben jelölték kedvencüknek, de azért döntő többségben még így a pepcósok vannak. A szavazók 36 százaléka kifejezetten a Pepcóban szeret vásárolni. Nem elhanyagolható 14,4 százalék a három közül egyik boltot sem szereti.
Legtöbb üzlettel a Pepco rendelkezik, így nem is csoda, hogy nettó árbevételben és adózott eredményben szintén vezet. A népszerűségi versenyben viszont nem olyan egyértelmű az elsőbbsége, mert a Pénzcentrum szavazatai alapján a vásárlók harmada a KiK-et és a Pepcót is egyformán szereti. Ráadásul hiába nem régóta van jelen a TEDi és kevés üzlettel, máris a vásárlók 8 százalékának kedvencévé lépett elő.
Kapcsolódó cikkeink
Zara Pre-owned: A fenntarthatóság felé egy újabb lépés
Elindult a Zara Pre-owned szolgáltatása, amely a használt ruhadarabok adományozására,…
Tovább olvasom >A Pepco is csatlakozott a Better Cottonhoz
A Pepco, amely Európa egyik legnagyobb ár-érték arányú kiskereskedője, újabb…
Tovább olvasom >A Pepco a Better Cotton büszke tagja
A mai rohanó divatvilágban a tudatos választás fontosabb, mint valaha.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >