Komoly harc zajlik két német boltlánc között
Bár a Pepco és a KIK továbbra is népszerű, felütötte a fejét a konkurencia Magyarországon is: a német TEDi bolthálózat már 11 országban, köztük nálunk is jelen van, és egyre növekszik tovább. Noha a TEDi még egészen új versenyző a szektorban, a Pénzcentrum felmérése szerint a vásárlók 8 százaléka kedvencként tekint rá az iparcikkek boltjainak listáján.
A TEDi-nél a KiK-et csak egy hajszállal kevesebben jelölték kedvencüknek, de azért döntő többségben még így a pepcósok vannak. A szavazók 36 százaléka kifejezetten a Pepcóban szeret vásárolni. Nem elhanyagolható 14,4 százalék a három közül egyik boltot sem szereti.
Legtöbb üzlettel a Pepco rendelkezik, így nem is csoda, hogy nettó árbevételben és adózott eredményben szintén vezet. A népszerűségi versenyben viszont nem olyan egyértelmű az elsőbbsége, mert a Pénzcentrum szavazatai alapján a vásárlók harmada a KiK-et és a Pepcót is egyformán szereti. Ráadásul hiába nem régóta van jelen a TEDi és kevés üzlettel, máris a vásárlók 8 százalékának kedvencévé lépett elő.
Kapcsolódó cikkeink
Furcsa dolog történik a ruhapiacon
A Vatera friss statisztikái szerint a használt ruházati és cipőtermékek…
Tovább olvasom >Komoly hekkertámadás érte a magyar Pepcót
A Pepco diszkonthálózatot ért hekkertámadás körülbelül 15 millió eurós kárt…
Tovább olvasom >Hat százalékkal nőtt a REGIO Játék árbevétele 2023-ban
A REGIO Játékkereskedelmi Kft. 21,421 milliárd forint forgalmat bonyolított le…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >