Komoly harc zajlik két német boltlánc között

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 10. 06. 09:44

Bár a Pepco és a KIK továbbra is népszerű, felütötte a fejét a konkurencia Magyarországon is: a német TEDi bolthálózat már 11 országban, köztük nálunk is jelen van, és egyre növekszik tovább. Noha a TEDi  még egészen új versenyző a szektorban, a Pénzcentrum felmérése szerint a vásárlók 8 százaléka kedvencként tekint rá az iparcikkek boltjainak listáján.

Németországban fej-fej mellett haladnak, nálunk is jön fel a TEDi

A TEDi-nél a KiK-et csak egy hajszállal kevesebben jelölték kedvencüknek, de azért döntő többségben még így a pepcósok vannak. A szavazók 36 százaléka kifejezetten a Pepcóban szeret vásárolni. Nem elhanyagolható 14,4 százalék a három közül egyik boltot sem szereti.

Legtöbb üzlettel a Pepco rendelkezik, így nem is csoda, hogy nettó árbevételben és adózott eredményben szintén vezet. A népszerűségi versenyben viszont nem olyan egyértelmű az elsőbbsége, mert a Pénzcentrum szavazatai alapján a vásárlók harmada a KiK-et és a Pepcót is egyformán szereti. Ráadásul hiába nem régóta van jelen a TEDi és kevés üzlettel, máris a vásárlók 8 százalékának kedvencévé lépett elő.

 

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink