Komoly harc zajlik két német boltlánc között
Bár a Pepco és a KIK továbbra is népszerű, felütötte a fejét a konkurencia Magyarországon is: a német TEDi bolthálózat már 11 országban, köztük nálunk is jelen van, és egyre növekszik tovább. Noha a TEDi még egészen új versenyző a szektorban, a Pénzcentrum felmérése szerint a vásárlók 8 százaléka kedvencként tekint rá az iparcikkek boltjainak listáján.
A TEDi-nél a KiK-et csak egy hajszállal kevesebben jelölték kedvencüknek, de azért döntő többségben még így a pepcósok vannak. A szavazók 36 százaléka kifejezetten a Pepcóban szeret vásárolni. Nem elhanyagolható 14,4 százalék a három közül egyik boltot sem szereti.
Legtöbb üzlettel a Pepco rendelkezik, így nem is csoda, hogy nettó árbevételben és adózott eredményben szintén vezet. A népszerűségi versenyben viszont nem olyan egyértelmű az elsőbbsége, mert a Pénzcentrum szavazatai alapján a vásárlók harmada a KiK-et és a Pepcót is egyformán szereti. Ráadásul hiába nem régóta van jelen a TEDi és kevés üzlettel, máris a vásárlók 8 százalékának kedvencévé lépett elő.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >Zara Pre-owned: A fenntarthatóság felé egy újabb lépés
Elindult a Zara Pre-owned szolgáltatása, amely a használt ruhadarabok adományozására,…
Tovább olvasom >A Pepco is csatlakozott a Better Cottonhoz
A Pepco, amely Európa egyik legnagyobb ár-érték arányú kiskereskedője, újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kevesebb lett a tőkés és a tőkejövedelmek reálértéke is csökkent 2023-ban
A NAV adatai szerint 2023-ban a tőkejövedelemmel rendelkezők száma 375…
Tovább olvasom >2025: top 10 trend a munka világában
A technológia fejlődése tovább formálja a különböző méretű vállalkozások működését…
Tovább olvasom >SIAL Innováció-díj 2024 nyertesek
A SIAL Innováció az élelmiszeripari újítások nemzetközi központja, amely kétévente…
Tovább olvasom >