Komoly harc zajlik két német boltlánc között
Bár a Pepco és a KIK továbbra is népszerű, felütötte a fejét a konkurencia Magyarországon is: a német TEDi bolthálózat már 11 országban, köztük nálunk is jelen van, és egyre növekszik tovább. Noha a TEDi még egészen új versenyző a szektorban, a Pénzcentrum felmérése szerint a vásárlók 8 százaléka kedvencként tekint rá az iparcikkek boltjainak listáján.

Németországban fej-fej mellett haladnak, nálunk is jön fel a TEDi
A TEDi-nél a KiK-et csak egy hajszállal kevesebben jelölték kedvencüknek, de azért döntő többségben még így a pepcósok vannak. A szavazók 36 százaléka kifejezetten a Pepcóban szeret vásárolni. Nem elhanyagolható 14,4 százalék a három közül egyik boltot sem szereti.
Legtöbb üzlettel a Pepco rendelkezik, így nem is csoda, hogy nettó árbevételben és adózott eredményben szintén vezet. A népszerűségi versenyben viszont nem olyan egyértelmű az elsőbbsége, mert a Pénzcentrum szavazatai alapján a vásárlók harmada a KiK-et és a Pepcót is egyformán szereti. Ráadásul hiába nem régóta van jelen a TEDi és kevés üzlettel, máris a vásárlók 8 százalékának kedvencévé lépett elő.
Kapcsolódó cikkeink
Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Közép- és Délkelet-Európában terjeszkedik az Action, a Woolworth és a…
Tovább olvasom >A kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A veszélyes, nem élelmiszeripari termékek uniós gyorsriasztási rendszerében kozmetikai termékekre…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >