Komoly boltnyitási hullámot indított az Aldi
Az Aldi további terjeszkedési terveket jelentett be az Egyesült Államokban. A JLL és a RetailStat legfrissebb adatai alapján az Aldi 2022-ben és 2023-ban több üzletet nyitott Amerikában, mint bármely más élelmiszerlánc. A cég ambiciózus terveket szövöget, és 2028-ig további 800 új boltot tervez megnyitni az Egyesült Államokban, beleértve a Winn-Dixie és a Harveys márkák felvásárlását is.
Az Aldi terjeszkedésének fő mozgatórugója az árérzékeny vásárlók megcélzása. Az Aldi sajtóközleménye szerint a terjeszkedés különösen azoknak a fogyasztóknak kedvez, akik takarékoskodni szeretnének. Az Advantage jelentése szerint a vásárlók harmada már váltott élelmiszerboltot pénzmegtakarítás céljából, és az Aldi stratégiája az árérzékeny vásárlók figyelembevételére épül – írja az Emarketer.
Az Aldi terjeszkedési tervei nemcsak az üzletek számának növelésére összpontosítanak, hanem arra is, hogy az üzletek közel legyenek az emberekhez, így még több vásárlónak nyújtva megfizethető élelmiszereket és kényelmes bevásárlási élményt.
Kapcsolódó cikkeink
Terjeszkedik Belgiumban a Crisp
A friss élelmiszereket kínáló online bolt, a Crisp bérbe adta…
Tovább olvasom >A CAFE FREI fejlesztette az ALDI új saját márkás kávéit
Az ALDI Magyarország tovább bővítette együttműködését és termékfejlesztését a CAFE…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai…
Tovább olvasom >