Komoly boltnyitási hullámot indított az Aldi
Az Aldi további terjeszkedési terveket jelentett be az Egyesült Államokban. A JLL és a RetailStat legfrissebb adatai alapján az Aldi 2022-ben és 2023-ban több üzletet nyitott Amerikában, mint bármely más élelmiszerlánc. A cég ambiciózus terveket szövöget, és 2028-ig további 800 új boltot tervez megnyitni az Egyesült Államokban, beleértve a Winn-Dixie és a Harveys márkák felvásárlását is.
Az Aldi terjeszkedésének fő mozgatórugója az árérzékeny vásárlók megcélzása. Az Aldi sajtóközleménye szerint a terjeszkedés különösen azoknak a fogyasztóknak kedvez, akik takarékoskodni szeretnének. Az Advantage jelentése szerint a vásárlók harmada már váltott élelmiszerboltot pénzmegtakarítás céljából, és az Aldi stratégiája az árérzékeny vásárlók figyelembevételére épül – írja az Emarketer.
Az Aldi terjeszkedési tervei nemcsak az üzletek számának növelésére összpontosítanak, hanem arra is, hogy az üzletek közel legyenek az emberekhez, így még több vásárlónak nyújtva megfizethető élelmiszereket és kényelmes bevásárlási élményt.
Kapcsolódó cikkeink
Polgárdiban nyitott üzletet a PENNY
Július 25-én Fejér vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY.…
Tovább olvasom >Több kérdést is felvet az Aldi ellen indított GVH-vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az Aldi ellen, amely…
Tovább olvasom >Hőség és vásárlási láz: akciós hullám a háztartási gépek piacán
A tartós kánikulai időjárás nemcsak az embereket, hanem a háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >