Komoly boltnyitási hullámot indított az Aldi
Az Aldi további terjeszkedési terveket jelentett be az Egyesült Államokban. A JLL és a RetailStat legfrissebb adatai alapján az Aldi 2022-ben és 2023-ban több üzletet nyitott Amerikában, mint bármely más élelmiszerlánc. A cég ambiciózus terveket szövöget, és 2028-ig további 800 új boltot tervez megnyitni az Egyesült Államokban, beleértve a Winn-Dixie és a Harveys márkák felvásárlását is.
Az Aldi terjeszkedésének fő mozgatórugója az árérzékeny vásárlók megcélzása. Az Aldi sajtóközleménye szerint a terjeszkedés különösen azoknak a fogyasztóknak kedvez, akik takarékoskodni szeretnének. Az Advantage jelentése szerint a vásárlók harmada már váltott élelmiszerboltot pénzmegtakarítás céljából, és az Aldi stratégiája az árérzékeny vásárlók figyelembevételére épül – írja az Emarketer.
Az Aldi terjeszkedési tervei nemcsak az üzletek számának növelésére összpontosítanak, hanem arra is, hogy az üzletek közel legyenek az emberekhez, így még több vásárlónak nyújtva megfizethető élelmiszereket és kényelmes bevásárlási élményt.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >Az ALDI is felkészült a balatoni szezonra: 100 új munkahely és hosszabb nyitvatartás
Idén nyáron is kiemelt figyelemmel készül a Balaton körüli turisztikai…
Tovább olvasom >Hárommilliárd eurót fektet Penny romániaia terjeszkedésébe a REWE
A német REWE csoport tízéves, hárommilliárd eurós beruházási tervet jelentett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >