Komoly adománnyal segíti az Országos Mentőszolgálat munkáját az Unilever
Több mint 4,5 millió forint értékű higiénikus kézgél adományozásával segíti az Országos Mentőszolgálat munkáját a magyar piacon nemrégiben újra megjelent kézhigiéniai márka, a Lifebuoy.
Most, amikor a legnagyobb szükség van rá, az Unilever újra bevezette Európában és Magyarországon is a világ egyik vezető kézhigiéniai márkáját, a Lifebuoyt. Az Unilever Magyarország úgy döntött, hogy a márka révén az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) kollégáinak biztonságához is hozzájárul: a vállalat közel 4600 db Lifebuoy Total higiénikus kézgélt adományozott a szervezetnek, 4,5 millió forintot meghaladó értékben.
„A Lifebuoynak már 1894 óta az a küldetése, hogy alapjaiban változtassa meg a kézmosási és a kézhigiéniai szokásokat világszerte, így Dél–Amerikától Afrikán és Indián át Indonéziáig már több mint 60 országban segít elérhetővé tenni a megfelelő kézhigiéniát. Nagy öröm számunkra, hogy a márka magyarországi újrabevezetése kapcsán a járvány elleni harc frontvonalában dolgozó mentőket segíthetjük” – mondta Takács Linda, az Unilever Szépségápolási Kategóriáért felelős magyarországi vezetője.
„Az Országos Mentőszolgálat bajtársai nap mint nap hatalmas erőfeszítéseket tesznek, így különösen jólesik a vállalatok és civilek részéről tapasztalható összefogás, támogatás” – mondta Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője.
A Lifebuoy termékek között megtalálható a folyékony szappan, a higiénikus kéztörlő kendő, valamint a higiénikus kézgél és kézspray is. Az OMSZ-nek adományozott Lifebuoy Total higiénikus kézgél termékek antibakteriális összetevőt, alkoholt, valamint E- és B3-vitamint tartalmazó formulája segít eltávolítani a baktériumokat és megvédeni a kezeket a kiszáradástól. A kézgél praktikus, úti kiszerelésben kapható: könnyen, víz nélkül használható bárhol és bármikor.
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Továbbra is luxusnak számít a női higiénia Magyarországon
Miközben az Európai Unió több tagállama már nullára csökkentette a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >