Komoly adománnyal segíti az Országos Mentőszolgálat munkáját az Unilever
Több mint 4,5 millió forint értékű higiénikus kézgél adományozásával segíti az Országos Mentőszolgálat munkáját a magyar piacon nemrégiben újra megjelent kézhigiéniai márka, a Lifebuoy.
Most, amikor a legnagyobb szükség van rá, az Unilever újra bevezette Európában és Magyarországon is a világ egyik vezető kézhigiéniai márkáját, a Lifebuoyt. Az Unilever Magyarország úgy döntött, hogy a márka révén az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) kollégáinak biztonságához is hozzájárul: a vállalat közel 4600 db Lifebuoy Total higiénikus kézgélt adományozott a szervezetnek, 4,5 millió forintot meghaladó értékben.
„A Lifebuoynak már 1894 óta az a küldetése, hogy alapjaiban változtassa meg a kézmosási és a kézhigiéniai szokásokat világszerte, így Dél–Amerikától Afrikán és Indián át Indonéziáig már több mint 60 országban segít elérhetővé tenni a megfelelő kézhigiéniát. Nagy öröm számunkra, hogy a márka magyarországi újrabevezetése kapcsán a járvány elleni harc frontvonalában dolgozó mentőket segíthetjük” – mondta Takács Linda, az Unilever Szépségápolási Kategóriáért felelős magyarországi vezetője.
„Az Országos Mentőszolgálat bajtársai nap mint nap hatalmas erőfeszítéseket tesznek, így különösen jólesik a vállalatok és civilek részéről tapasztalható összefogás, támogatás” – mondta Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője.
A Lifebuoy termékek között megtalálható a folyékony szappan, a higiénikus kéztörlő kendő, valamint a higiénikus kézgél és kézspray is. Az OMSZ-nek adományozott Lifebuoy Total higiénikus kézgél termékek antibakteriális összetevőt, alkoholt, valamint E- és B3-vitamint tartalmazó formulája segít eltávolítani a baktériumokat és megvédeni a kezeket a kiszáradástól. A kézgél praktikus, úti kiszerelésben kapható: könnyen, víz nélkül használható bárhol és bármikor.
Kapcsolódó cikkeink
A Hellmann’s, a Globus, a Rexona, a Dove Men+Care, és az Axe is a labdarúgó Eb támogatói között
Az Unilever és az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) bejelentette, hogy az…
Tovább olvasom >Az Accenture-rel társul az Unilever „következő generációs MI” projektjére
Az Unilever bejelentette, hogy az Accenture-rel lép partnerségre egy olyan…
Tovább olvasom >Körforgásos gyártás, pazarlásmentes tervezés: a higiéniai piacon nem csak üres jelszó a fenntarthatóság
A vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a környezettudatos működésre, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megérkeztek Rubint Réka alakreform termékei a Rossmann üzleteibe
Rubint Réka közismert alakreform szakértő rendkívüli együttműködésbe kezdett a Rossmann-nal:…
Tovább olvasom >Effekteam és Business Solution Award díjat nyert az IKEA körforgásos szolgáltatása, Prizma díjat a népszerűsítő kampány
A körforgásos gazdaság támogatása és a vásárlói elégedettség növelése érdekében…
Tovább olvasom >Világhírű rendező montázsfilmjével ünnepli 35. szülinapját a hazai McDonald’s
A hazai McDonald’s 35. születésnapi montázsfilmjét a mindenkori vendégek és…
Tovább olvasom >