Komoly adománnyal segíti az Országos Mentőszolgálat munkáját az Unilever
Több mint 4,5 millió forint értékű higiénikus kézgél adományozásával segíti az Országos Mentőszolgálat munkáját a magyar piacon nemrégiben újra megjelent kézhigiéniai márka, a Lifebuoy.
Most, amikor a legnagyobb szükség van rá, az Unilever újra bevezette Európában és Magyarországon is a világ egyik vezető kézhigiéniai márkáját, a Lifebuoyt. Az Unilever Magyarország úgy döntött, hogy a márka révén az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) kollégáinak biztonságához is hozzájárul: a vállalat közel 4600 db Lifebuoy Total higiénikus kézgélt adományozott a szervezetnek, 4,5 millió forintot meghaladó értékben.
„A Lifebuoynak már 1894 óta az a küldetése, hogy alapjaiban változtassa meg a kézmosási és a kézhigiéniai szokásokat világszerte, így Dél–Amerikától Afrikán és Indián át Indonéziáig már több mint 60 országban segít elérhetővé tenni a megfelelő kézhigiéniát. Nagy öröm számunkra, hogy a márka magyarországi újrabevezetése kapcsán a járvány elleni harc frontvonalában dolgozó mentőket segíthetjük” – mondta Takács Linda, az Unilever Szépségápolási Kategóriáért felelős magyarországi vezetője.
„Az Országos Mentőszolgálat bajtársai nap mint nap hatalmas erőfeszítéseket tesznek, így különösen jólesik a vállalatok és civilek részéről tapasztalható összefogás, támogatás” – mondta Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője.
A Lifebuoy termékek között megtalálható a folyékony szappan, a higiénikus kéztörlő kendő, valamint a higiénikus kézgél és kézspray is. Az OMSZ-nek adományozott Lifebuoy Total higiénikus kézgél termékek antibakteriális összetevőt, alkoholt, valamint E- és B3-vitamint tartalmazó formulája segít eltávolítani a baktériumokat és megvédeni a kezeket a kiszáradástól. A kézgél praktikus, úti kiszerelésben kapható: könnyen, víz nélkül használható bárhol és bármikor.
Kapcsolódó cikkeink
Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében,…
Tovább olvasom >Lezárult az Unilever oroszországi és fehéroroszországi operációjának eladása
Az Unilever bejelentette, hogy eladta oroszországi és fehéroroszországi operációját a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >