Az úgynevezett új gazdasági mechanizmus terméke volt 50 éve a gyors bukásra ítélt Tropi-kóla nevű kólaízű szörp – a magyar vásárló azóta sem látott sikeres kólakoncentrátumot az üzletek polcain. Talán majd most! A Pepsi által tavaly felvásárolt SodaStream is kínált már ízei között „saját márkás” kólásat, de a nagy áttörést sokkal inkább az hozhatja meg, hogy piacra került sűrített formában maga a Pepsi Cola, sőt, a cég több más népszerű terméke is, SodaStream-kompatibilis kiszerelésben. A készítmények egyelőre csak a SodaStream svéd honlapjáról rendelhetők meg, 2020 elejére tervezik az expanziót Németország és Franciaország irányába. A 440 ml-es palack ára most nagyjából 1800 forint, tartalmából 8 liter ital készíthető – ízét nagyjából olyannak képzeljük, mint a vendéglátásban használt (megfelelő keverési arányra beállított) gépi kóláét.
A PepsiCo egy másik, ugyancsak a SodaStreamre épülő „individualizált” terméke, a Pepsi HomMade még csak nemrég került le a tervezőasztalról – ez kapszulás koncentrátummal működik, és fél liter szénsavas italt lehet készíteni vele.//
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping…
Tovább olvasom >Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: lakásfelújításra is fordítható a SZÉP kártyára érkező összeg fele 2025-től
A jövő évtől a SZÉP kártyára érkező összeg felét lakásfelújításra,…
Tovább olvasom >Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >