Kólaszörp

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2019. 10. 20. 21:10

Az úgynevezett új gazdasági mechanizmus terméke volt 50 éve a gyors bukásra ítélt Tropi-kóla nevű kólaízű szörp – a magyar vásárló azóta sem látott sikeres kólakoncentrátumot az üzletek polcain. Talán majd most! A Pepsi által tavaly felvásárolt SodaStream is kínált már ízei között „saját márkás” kólásat, de a nagy áttörést sokkal inkább az hozhatja meg, hogy piacra került sűrített formában maga a Pepsi Cola, sőt, a cég több más népszerű terméke is, SodaStream-kompatibilis kiszerelésben. A készítmények egyelőre csak a SodaStream svéd honlapjáról rendelhetők meg, 2020 elejére tervezik az expanziót Németország és Franciaország irányába. A 440 ml-es palack ára most nagyjából 1800 forint, tartalmából 8 liter ital készíthető – ízét nagyjából olyannak képzeljük, mint a vendéglátásban használt (megfelelő keverési arányra beállított) gépi kóláét.

A PepsiCo egy másik, ugyancsak a SodaStreamre épülő „individualizált” terméke, a Pepsi HomMade még csak nemrég került le a tervezőasztalról – ez kapszulás koncentrátummal működik, és fél liter szénsavas italt lehet készíteni vele.//

Kapcsolódó cikkeink