Az úgynevezett új gazdasági mechanizmus terméke volt 50 éve a gyors bukásra ítélt Tropi-kóla nevű kólaízű szörp – a magyar vásárló azóta sem látott sikeres kólakoncentrátumot az üzletek polcain. Talán majd most! A Pepsi által tavaly felvásárolt SodaStream is kínált már ízei között „saját márkás” kólásat, de a nagy áttörést sokkal inkább az hozhatja meg, hogy piacra került sűrített formában maga a Pepsi Cola, sőt, a cég több más népszerű terméke is, SodaStream-kompatibilis kiszerelésben. A készítmények egyelőre csak a SodaStream svéd honlapjáról rendelhetők meg, 2020 elejére tervezik az expanziót Németország és Franciaország irányába. A 440 ml-es palack ára most nagyjából 1800 forint, tartalmából 8 liter ital készíthető – ízét nagyjából olyannak képzeljük, mint a vendéglátásban használt (megfelelő keverési arányra beállított) gépi kóláét.
A PepsiCo egy másik, ugyancsak a SodaStreamre épülő „individualizált” terméke, a Pepsi HomMade még csak nemrég került le a tervezőasztalról – ez kapszulás koncentrátummal működik, és fél liter szénsavas italt lehet készíteni vele.//
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visit Hungary: Nyíregyházára és Varsányba látogatott az Európai Virágos Városok és Falvak zsűrije
Nyíregyháza és Varsány képviseli Magyarországot az Entente Florale Europe, azaz…
Tovább olvasom >Kötöttfogású késbajnok – A nap videója
Egy „modern” thaiföldi gasztrosport bajnoka: mi lenne, ha a…
Tovább olvasom >Kutyavilág – A nap képe
A Hounddog Hotel egy kutyapanzió az Egyesült Királyságban, amelynek weboldalán…
Tovább olvasom >