Az úgynevezett új gazdasági mechanizmus terméke volt 50 éve a gyors bukásra ítélt Tropi-kóla nevű kólaízű szörp – a magyar vásárló azóta sem látott sikeres kólakoncentrátumot az üzletek polcain. Talán majd most! A Pepsi által tavaly felvásárolt SodaStream is kínált már ízei között „saját márkás” kólásat, de a nagy áttörést sokkal inkább az hozhatja meg, hogy piacra került sűrített formában maga a Pepsi Cola, sőt, a cég több más népszerű terméke is, SodaStream-kompatibilis kiszerelésben. A készítmények egyelőre csak a SodaStream svéd honlapjáról rendelhetők meg, 2020 elejére tervezik az expanziót Németország és Franciaország irányába. A 440 ml-es palack ára most nagyjából 1800 forint, tartalmából 8 liter ital készíthető – ízét nagyjából olyannak képzeljük, mint a vendéglátásban használt (megfelelő keverési arányra beállított) gépi kóláét.
A PepsiCo egy másik, ugyancsak a SodaStreamre épülő „individualizált” terméke, a Pepsi HomMade még csak nemrég került le a tervezőasztalról – ez kapszulás koncentrátummal működik, és fél liter szénsavas italt lehet készíteni vele.//
Kapcsolódó cikkeink
Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >Kazahsztánban épít új gyárat a Carlsberg
Új gyárat épít Kazahsztánban a Carlsberg, miután együttműködési megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Görög uniós biztosjelölt: a közlekedés és a turizmus alapvető pillérei a fenntartható jólétnek és a versenyképességnek
Európának új tervre van szüksége a fenntartható jólét és versenyképesség…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >15 perc hírnév Kínában – A nap videója
15 percre mindenki híres lehet! – van-e, aki nem ismeri…
Tovább olvasom >