Kokárdás sikerek
Jelentősen emelkedett a tavalyi év folyamán a kereslet az ALDI Magyarország üzleteiben a kizárólag magyar tejből készülő Kokárdás saját márkás tejtermékek iránt. A márka csomagolásán látható piros-fehér-zöld kokárda szimbolizálja, hogy az ALDI-nál kapható Kokárdás termékek kizárólag magyar tejtermelőktől származó tejből készülnek, Magyarországon, magyar munkaerővel.
– A brand égisze alatt kapható termékek rendkívül keresetté váltak a pandémiás időszak alatt, hiszen a tavalyi év folyamán mintegy 25%-kal magasabb forgalmat értek el. Az ALDI – a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara célkitűzéseivel összhangban – folyamatosan növeli a magyar termékek arányát szortimentjén belül, és egyre több magyar termelőnek és élelmiszer-feldolgozónak biztosít lehetőséget a beszállításra – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
A Kokárdással az ALDI Magyarország nem csupán a magyar fogyasztókat célozta meg. Az ALDI NORD lengyelországi hálózata többször kínált már akciósan Kokárdás termékeket, így például vödrös tejföl is kapható volt az ottani áruházakban, és a fogyasztói kereslet alapján a jövőben tovább folytatódik a piros-fehér-zöld termékek lengyelországi értékesítése. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >