Kocsonya és tojásos nokedli: a Costes étterem nyári szendvicskollekciója érkezik az OMV-töltőállomásokra
Kacsamájpaté, lecsó, vargányás kacsakolbász, érlelt sajtos tojásosnokedli és kocsonya – csak néhány izgalmas alapanyag az OMV nyári szendvicskollekciójából, amelyet ismét Palágyi Eszter, a Michelin-csillagos Costes étterem séfje, az OMV VIVA gasztronagykövete tervezett.
Bemutatta második, nyári OMV-szendvicskollekcióját Palágyi Eszter, a Michelin-csillagos Costes étterem séfje, az OMV VIVA gasztronagykövete. A konyhafőnök idén márciustól negyedévente jelentkezik különleges szendvicsekkel a töltőállomáshálózatban. A második kollekcióban június 1-től négy új, prémium szendvics kerül forgalomba kiemelkedő minőségű, nyári alapanyagokkal az ország 65, szendvicseket kínáló OMV VIVA töltőállomásokon. Az legfrissebb széria tagjai – az előző válogatáshoz hasonlóan – szakértői gondossággal összeválogatott, tápláló alapanyagokkal készülnek.
A nyári szendvicsek között szerepel a klasszikus kocsonya sajtos pogácsában, ecetes torma chutney-val, főtt-tojás-karikákkal. Emellett a kínálat része lesz a kacsamájpaté nyári lecsóval, fonott kalácsban, madársalátával, valamint a vargányás kacsakolbász kiflitekercsben, gombapörkölttel, medvehagymás chutney-val. A negyedik, vegetariánus különlegesség az érlelt sajtos tojásos nokedli, cipóban, pirított hagymával, marinált salátával.
„A második szendvicskollekció tervezése során is figyelembe vettük a magyarországi autósok ízlését, a minden várakozást meghaladó mennyiségben megvásárolt első szendvicskollekció tapasztalatait, hogy ismét a legmagasabb szintű gasztronómiát tegyük elérhetővé az utazók számára. Júniustól különleges, újragondolt nyári ízekkel frissítjük a kínálatot” – mondta Palágyi Eszter.
A Palágyi Eszter tervezte első szendvicskollekció tagjai közül több tízezres nagyságrendben vásároltak a töltőállomásokon. A magyarországi autósok kedvence a kacsamájpatés szendvics volt, amely éppen ezért a kínálat része maradt, némileg módosított, nyári ízvilággal.
„A töltőállomás-hálózatok értékesítésében a minőségi kávé, a helyben készült szendvicsek, illetve az egyéb élelmiszerek egyre hangsúlyosabb szerepet kapnak. A legnagyobb benzinkútmárkáknál ma már jelentős forgalom keletkezik ezekből a termékekből, a hazai piacon az OMV éppen ezért vezette be elsőként a csúcsgasztronómiát a benzinkutak kínálatába” – hangsúlyozta Balogh Tibor, az OMV Hungária ügyvezető igazgatója, a Magyar Ásványolaj Szövetség alelnöke.
Az OMV, „Mi többet nyújtunk” márkaígéretével összhangban kiemelkedő minőségű termékeket kínál VIVA kávézóiban, ezt egészíti ki az immáron második, négy prémium termékből álló szendvicskollekció, amely minőségi, magyaros alapanyagok használatával készül.
Kapcsolódó cikkeink
Spárgaszezon indul Magyarországon: exportnagyhatalom vagy gasztronómiai lehetőség?
Miközben Nyugat-Európában tavaszi csemegeként ünneplik, itthon még mindig csak szűk…
Tovább olvasom >HNT: hamarabb érnek tudatos borfogyasztóvá a mai fiatal felnőttek
Az elmúlt két évben jelentősen nőtt az alkalmi borfogyasztók aránya…
Tovább olvasom >Top 10 légitársaság, ahol a fedélzeti étkezés gasztronómiai élmény – Íme, a Food & Wine rangsora
A „repülős kaja” kifejezés sokáig egyet jelentett a középszerűség szinonimájával,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >