Knorr Rafinéria
A TV kampány személyesen szólítja meg a célcsoportot: a háziasszonyokat, akiknek az élet minden területén szükségük van az ötletességre. Az új tepsis Knorr Rafinériák a vacsorakészítésben adnak új ötleteket.
Ügynökség: PHD Hungary Kft.
Megrendelő: Unilever Magyarország Kft.
Termék: Knorr Rafinéria
Megjelenések: Tv2, RTL Klub, Viasat3, F+, AXN, Hallmark
Időszak: 2007. február 26–április 15.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További innovációs termékek
Mizo Immun+ epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g
A Mizo Immun+ új, limitált kiadású epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g…
Tovább olvasom >A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >Mizo banános-csoki ízű tej 450 ml
A Mizo új, limitált kiadású, banános-csoki ízű tej 450 ml kiszerelésben,…
Tovább olvasom >