Knorr Rafinéria
A TV kampány személyesen szólítja meg a célcsoportot: a háziasszonyokat, akiknek az élet minden területén szükségük van az ötletességre. Az új tepsis Knorr Rafinériák a vacsorakészítésben adnak új ötleteket.
Ügynökség: PHD Hungary Kft.
Megrendelő: Unilever Magyarország Kft.
Termék: Knorr Rafinéria
Megjelenések: Tv2, RTL Klub, Viasat3, F+, AXN, Hallmark
Időszak: 2007. február 26–április 15.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További innovációs termékek
Vigo Kombucha
A VIGO visszatér a természetes fermentáció gyökereihez, ötvözve az ősi…
Tovább olvasom >HiPP Poharas gyümölcsdesszertek
A HiPP tovább bővíti Poharas gyümölcs szortimentjét két új termékvariánssal.…
Tovább olvasom >BioTechUSA – Crush Bar
2025 szeptemberében érkezik a BioTechUSA legújabb fejlesztése a Crush Bar,…
Tovább olvasom >