Knorr Rafinéria
A TV kampány személyesen szólítja meg a célcsoportot: a háziasszonyokat, akiknek az élet minden területén szükségük van az ötletességre. Az új tepsis Knorr Rafinériák a vacsorakészítésben adnak új ötleteket.
Ügynökség: PHD Hungary Kft.
Megrendelő: Unilever Magyarország Kft.
Termék: Knorr Rafinéria
Megjelenések: Tv2, RTL Klub, Viasat3, F+, AXN, Hallmark
Időszak: 2007. február 26–április 15.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >