Klímasemlegességért kampányol több nagy retailer

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2021. 10. 14. 08:10

Hatvankilenc német vállalat, köztük az Aldi Süd és a Rossmann tömörült szövetségbe, hogy felhívják a figyelmet egy szektorokon átívelő ambiciózus klímapolitika kidolgozására, amely összhangban áll a párizsi klímavédelmi egyezmény célkitűzéseivel.

Közösen harcolnak a Földért

A cégek, amelyek közösen a 2° Foundation nevet adták a formációnak arra hívják fel Németország újonnan megalakult kormányát, hogy indítsák el az országot egy tiszta, megbízható és kiszámítható úton a klímasemlegesség felé.

Az alapítvány a nevét a legfontosabb célkitűzésről kapta: hogy 2 Celsius fok alatt maradjon a globális felmelegedésből eredő hőmérséklet-emelkedés.

ESM

Kapcsolódó cikkeink