Klímasemlegességért kampányol több nagy retailer
Hatvankilenc német vállalat, köztük az Aldi Süd és a Rossmann tömörült szövetségbe, hogy felhívják a figyelmet egy szektorokon átívelő ambiciózus klímapolitika kidolgozására, amely összhangban áll a párizsi klímavédelmi egyezmény célkitűzéseivel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/10/aldi-rossman-among-those-calling-for-implementation-campaign-for-climate-neutrality-300x174.webp)
Közösen harcolnak a Földért
A cégek, amelyek közösen a 2° Foundation nevet adták a formációnak arra hívják fel Németország újonnan megalakult kormányát, hogy indítsák el az országot egy tiszta, megbízható és kiszámítható úton a klímasemlegesség felé.
Az alapítvány a nevét a legfontosabb célkitűzésről kapta: hogy 2 Celsius fok alatt maradjon a globális felmelegedésből eredő hőmérséklet-emelkedés.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >