Klímasemlegességért kampányol több nagy retailer
Hatvankilenc német vállalat, köztük az Aldi Süd és a Rossmann tömörült szövetségbe, hogy felhívják a figyelmet egy szektorokon átívelő ambiciózus klímapolitika kidolgozására, amely összhangban áll a párizsi klímavédelmi egyezmény célkitűzéseivel.

Közösen harcolnak a Földért
A cégek, amelyek közösen a 2° Foundation nevet adták a formációnak arra hívják fel Németország újonnan megalakult kormányát, hogy indítsák el az országot egy tiszta, megbízható és kiszámítható úton a klímasemlegesség felé.
Az alapítvány a nevét a legfontosabb célkitűzésről kapta: hogy 2 Celsius fok alatt maradjon a globális felmelegedésből eredő hőmérséklet-emelkedés.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Tavaszi megújulás és egészségtudatosság a Rossmann kínálatában
A tavaszi megújulás ideális alkalom az egészségtudatos szokások bevezetésére –…
Tovább olvasom >Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >