Klímabarát programot indít az Amazon
Klímabarát program indítását jelentette be az Amazon. A projekt abban segíti a vásárlókat, hogy fenntartható termékeket vásároljanak.
A cég egyik célkitűzése az, hogy 2040-re karbonsemlegessé válik. A vásárlók több mint 25 ezer fenntartható módon készült terméket vehetnek az Amazon boltjaiban vagy online az élelmiszercikkektől a háztartási termékeken át a szépségápolásig és az elektronikáig.
A fenntartható termékek könnyen azonosíthatók, hiszen „Klímabarát” címkét viselnek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A JYSK folyamatosan dolgozik a környezeti lábnyomának csökkentésén
A dán vállalat, JYSK, ismét fontos lépéseket tesz a környezetvédelem…
Tovább olvasom >Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi…
Tovább olvasom >BCSDH taggyűlés: Álljunk a változások élére!
A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH – Business…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >