Klímabarát programot indít az Amazon
Klímabarát program indítását jelentette be az Amazon. A projekt abban segíti a vásárlókat, hogy fenntartható termékeket vásároljanak.

A fenntarthatóság felé billentik a mérleget
A cég egyik célkitűzése az, hogy 2040-re karbonsemlegessé válik. A vásárlók több mint 25 ezer fenntartható módon készült terméket vehetnek az Amazon boltjaiban vagy online az élelmiszercikkektől a háztartási termékeken át a szépségápolásig és az elektronikáig.
A fenntartható termékek könnyen azonosíthatók, hiszen „Klímabarát” címkét viselnek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >