Klímabarát programot indít az Amazon
Klímabarát program indítását jelentette be az Amazon. A projekt abban segíti a vásárlókat, hogy fenntartható termékeket vásároljanak.

A fenntarthatóság felé billentik a mérleget
A cég egyik célkitűzése az, hogy 2040-re karbonsemlegessé válik. A vásárlók több mint 25 ezer fenntartható módon készült terméket vehetnek az Amazon boltjaiban vagy online az élelmiszercikkektől a háztartási termékeken át a szépségápolásig és az elektronikáig.
A fenntartható termékek könnyen azonosíthatók, hiszen „Klímabarát” címkét viselnek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >