Klímabarát programot indít az Amazon
Klímabarát program indítását jelentette be az Amazon. A projekt abban segíti a vásárlókat, hogy fenntartható termékeket vásároljanak.
A cég egyik célkitűzése az, hogy 2040-re karbonsemlegessé válik. A vásárlók több mint 25 ezer fenntartható módon készült terméket vehetnek az Amazon boltjaiban vagy online az élelmiszercikkektől a háztartási termékeken át a szépségápolásig és az elektronikáig.
A fenntartható termékek könnyen azonosíthatók, hiszen „Klímabarát” címkét viselnek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >