Klímabarát programot indít az Amazon
Klímabarát program indítását jelentette be az Amazon. A projekt abban segíti a vásárlókat, hogy fenntartható termékeket vásároljanak.

A fenntarthatóság felé billentik a mérleget
A cég egyik célkitűzése az, hogy 2040-re karbonsemlegessé válik. A vásárlók több mint 25 ezer fenntartható módon készült terméket vehetnek az Amazon boltjaiban vagy online az élelmiszercikkektől a háztartási termékeken át a szépségápolásig és az elektronikáig.
A fenntartható termékek könnyen azonosíthatók, hiszen „Klímabarát” címkét viselnek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >