Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője: Ki kell bírni, amikor áldozatokat kell hozni ebben az időszakban
Általános probléma a hazai boltokban, hogy az árstopos csirke és tojás korlátozott készlettel vagy egyáltalán nem elérhető. Már a sajtóban is az a tanács terjed, hogy kora reggel érdemes boltba járni, hiszen ilyenkorra töltik fel áruval a polcokat és a reggeli roham után a legtöbb helyen már nem lehet hozzájutni a termékekhez – olvasható a Kifli.hu közleményében.
“Mi is megtehetnénk, hogy külföldről származó olcsó és silány minőségű csirkét árulunk, de nem tesszük. Fontosnak tartjuk azt a minőséget, amit a magyar gazdák garantálnak, és örülünk, ha a vásárlóinkkal közösen a hazai gazdaságba forgatjuk vissza a pénzt”
– mondta el Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője a Pénzcentrumnak adott interjújában.
„Az, hogy hazai gazdákkal, beszállítókkal dolgozunk és nincsenek fizikai boltjaink, lehetővé teszik a folyamatos ellátást. Egyedi esetek persze előfordulhatnak, de amikor már nálunk is elfogy a csirke, akkor máshol már régen nem kapható. A folyamatos tervezés, a vásárlói igények monitorozása, az adat alapú elemzés és a fejlett logisztikai háttér mind elősegítik azt, hogy a termékek nálunk szinte mindig elérhetőek”
– mondta el a cég ügyvezetője. A közleményben kitér arra, hogy a magyar gazdákkal, gazdaságokkal való együttműködés nem csak azért fontos, mert a rövidebb szállítási útvonal kisebb öko-lábnyomot és frissebb árut jelent, de „gazdaságilag is fontos, hogy visszaforgassuk a pénzt az országba”.
„Nem árulok el azzal nagy titkot, hogy az árstop elsősorban a kiskereskedőket sújtja. Ez most egy olyan időszak, amit ki kell bírni, amikor áldozatokat kell hozni azért, hogy a cég működhessen és hiába lenne adott esetben olcsóbb bizonyos termékeket külföldről behozni, nekünk fontosak a partnereink, fontos a magyar gazdaság fenntarthatósága”
– tette hozzá. Klekner Péter közlése szerint a vásárolt mennyiség tekintetében a csirkénél 80%, míg a tojásnál 99% a hazai márkák fogyása a teljes kínálat tekintetében.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Gyermekétkeztetési adománygyűjtő akció indul a Kifli.hu, a Mastercard és az Élelmiszerbank
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Mastercarddal és a Kifli.hu adománygyűjtő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >