Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője: Ki kell bírni, amikor áldozatokat kell hozni ebben az időszakban
Általános probléma a hazai boltokban, hogy az árstopos csirke és tojás korlátozott készlettel vagy egyáltalán nem elérhető. Már a sajtóban is az a tanács terjed, hogy kora reggel érdemes boltba járni, hiszen ilyenkorra töltik fel áruval a polcokat és a reggeli roham után a legtöbb helyen már nem lehet hozzájutni a termékekhez – olvasható a Kifli.hu közleményében.
Klekner Péter
vezérigazgató
Kifl i.hu“Mi is megtehetnénk, hogy külföldről származó olcsó és silány minőségű csirkét árulunk, de nem tesszük. Fontosnak tartjuk azt a minőséget, amit a magyar gazdák garantálnak, és örülünk, ha a vásárlóinkkal közösen a hazai gazdaságba forgatjuk vissza a pénzt”
– mondta el Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője a Pénzcentrumnak adott interjújában.
„Az, hogy hazai gazdákkal, beszállítókkal dolgozunk és nincsenek fizikai boltjaink, lehetővé teszik a folyamatos ellátást. Egyedi esetek persze előfordulhatnak, de amikor már nálunk is elfogy a csirke, akkor máshol már régen nem kapható. A folyamatos tervezés, a vásárlói igények monitorozása, az adat alapú elemzés és a fejlett logisztikai háttér mind elősegítik azt, hogy a termékek nálunk szinte mindig elérhetőek”
– mondta el a cég ügyvezetője. A közleményben kitér arra, hogy a magyar gazdákkal, gazdaságokkal való együttműködés nem csak azért fontos, mert a rövidebb szállítási útvonal kisebb öko-lábnyomot és frissebb árut jelent, de „gazdaságilag is fontos, hogy visszaforgassuk a pénzt az országba”.
„Nem árulok el azzal nagy titkot, hogy az árstop elsősorban a kiskereskedőket sújtja. Ez most egy olyan időszak, amit ki kell bírni, amikor áldozatokat kell hozni azért, hogy a cég működhessen és hiába lenne adott esetben olcsóbb bizonyos termékeket külföldről behozni, nekünk fontosak a partnereink, fontos a magyar gazdaság fenntarthatósága”
– tette hozzá. Klekner Péter közlése szerint a vásárolt mennyiség tekintetében a csirkénél 80%, míg a tojásnál 99% a hazai márkák fogyása a teljes kínálat tekintetében.
Kapcsolódó cikkeink
Közel ötödével nőtt a borforgalom a Kifli.hu-nál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Értéknövelő újrahasznosítással készült élelmiszereknek indít új kategóriát a Kifli.hu anyavállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Havi 12 ezer édességet tesznek kosarukba a Kifli.hu vásárlói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >