Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője: Ki kell bírni, amikor áldozatokat kell hozni ebben az időszakban
Általános probléma a hazai boltokban, hogy az árstopos csirke és tojás korlátozott készlettel vagy egyáltalán nem elérhető. Már a sajtóban is az a tanács terjed, hogy kora reggel érdemes boltba járni, hiszen ilyenkorra töltik fel áruval a polcokat és a reggeli roham után a legtöbb helyen már nem lehet hozzájutni a termékekhez – olvasható a Kifli.hu közleményében.
Klekner Péter
vezérigazgató
Kifl i.hu“Mi is megtehetnénk, hogy külföldről származó olcsó és silány minőségű csirkét árulunk, de nem tesszük. Fontosnak tartjuk azt a minőséget, amit a magyar gazdák garantálnak, és örülünk, ha a vásárlóinkkal közösen a hazai gazdaságba forgatjuk vissza a pénzt”
– mondta el Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője a Pénzcentrumnak adott interjújában.
„Az, hogy hazai gazdákkal, beszállítókkal dolgozunk és nincsenek fizikai boltjaink, lehetővé teszik a folyamatos ellátást. Egyedi esetek persze előfordulhatnak, de amikor már nálunk is elfogy a csirke, akkor máshol már régen nem kapható. A folyamatos tervezés, a vásárlói igények monitorozása, az adat alapú elemzés és a fejlett logisztikai háttér mind elősegítik azt, hogy a termékek nálunk szinte mindig elérhetőek”
– mondta el a cég ügyvezetője. A közleményben kitér arra, hogy a magyar gazdákkal, gazdaságokkal való együttműködés nem csak azért fontos, mert a rövidebb szállítási útvonal kisebb öko-lábnyomot és frissebb árut jelent, de „gazdaságilag is fontos, hogy visszaforgassuk a pénzt az országba”.
„Nem árulok el azzal nagy titkot, hogy az árstop elsősorban a kiskereskedőket sújtja. Ez most egy olyan időszak, amit ki kell bírni, amikor áldozatokat kell hozni azért, hogy a cég működhessen és hiába lenne adott esetben olcsóbb bizonyos termékeket külföldről behozni, nekünk fontosak a partnereink, fontos a magyar gazdaság fenntarthatósága”
– tette hozzá. Klekner Péter közlése szerint a vásárolt mennyiség tekintetében a csirkénél 80%, míg a tojásnál 99% a hazai márkák fogyása a teljes kínálat tekintetében.
Kapcsolódó cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Melyik a magyarok kedvenc fűszere?
A legnépszerűbb online szupermarket kínálatában több mint 300 különböző fűszer…
Tovább olvasom >Ingyenesen szállít kisgyermekes családoknak a Kifli.hu
Mostantól a hét minden napján ingyenes házhozszállítás érhető el 10:00…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >