Kkv-knak indított e-kereskedelmi oldalt a Walmart
Walmart Business néven kifejezetten kis- és középvállakozó vásárlókra szabott e-kereskedelmi oldalt indított a Walmart. A weboldal több mint 100 ezer termékből álló választékot kínál, és célja, hogy egyszerűsítse az üzleti célú vásárlásokat.
Az oldal olyan termékekre összpontosít, amelyek vonzóak lehetnek a kisvállalkozók számára, mint például az irodaszerek és bútorok, snackek, élelmiszerek és italok, mosdókellékek és elektronikai cikkek. A Walmart igyekezett a tételeket „a vállalkozások szempontjából észszerűen” rendszerezni.
A Walmart Businessen keresztül történő vásárlások üzletben vagy parkolóban történő átvételre, kézbesítésre vagy szállításra lesznek elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
AM: tovább fejlődnek a hazai élelmiszeripari vállalkozások
Az Agrárminisztérium (AM) kiemelten fontosnak tartja a hazai, minőségi élelmiszert…
Tovább olvasom >Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >