Kkv-knak indított e-kereskedelmi oldalt a Walmart
Walmart Business néven kifejezetten kis- és középvállakozó vásárlókra szabott e-kereskedelmi oldalt indított a Walmart. A weboldal több mint 100 ezer termékből álló választékot kínál, és célja, hogy egyszerűsítse az üzleti célú vásárlásokat.
Az oldal olyan termékekre összpontosít, amelyek vonzóak lehetnek a kisvállalkozók számára, mint például az irodaszerek és bútorok, snackek, élelmiszerek és italok, mosdókellékek és elektronikai cikkek. A Walmart igyekezett a tételeket „a vállalkozások szempontjából észszerűen” rendszerezni.
A Walmart Businessen keresztül történő vásárlások üzletben vagy parkolóban történő átvételre, kézbesítésre vagy szállításra lesznek elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >K&H kkv bizalmi index: Kettészakadt a kkv szektor – a nagyobbak már pozitívan látják a jövőt
A K&H kkv bizalmi index kutatás második negyedéves eredményei alapján…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >