K&K Family: folyamatosan frissül a választékunk
A járványhelyzetben is a termelés korszerűsítése és új partnerek felkutatása volt a legfontosabb feladatuk. A márciusban megtorpant forgalmukat májustól már sikerült növekedési pályára állítani – mondta el Kemény Kristóf, a konyhakész salátákkal és zöldségekkel foglalkozó K&K Family Kft. tulajdonos ügyvezetője.
Új Magyar Termék védjegyhasználóként vettek részt a #veddahazait kampányban, amelyet a koronavírus-járvány okozta gazdasági veszteségek enyhítésére indított a Magyar Termék Nonprofit Kft. „A Magyar Termék védjeggyel is szeretnénk kifejezni elhivatottságunkat a jó minőségű hazai termékek iránt. Számítunk arra az aktív szakmai közösségre is, amely kiáll a minőségi magyar termékekért, továbbá az olyan fogyasztók érdeklődésére, akik előnyben részesítik a megbízható hazai gyártók kiváló produktumait az importtal szemben.” A #veddahazait akció sikerét is az összefogás erejében látja.
A COVID-19 okozta helyzet a K&K Family számára is többletfeladatokkal járt, alapanyag-beszerzési és szállítási nehézségekkel kellett szembenézniük. A jól alakuló forgalmuk is megtorpant, de májustól már sikerült ismét növekedést generálniuk. „Választékunk folyamatosan frissül, új termékeink pár napon belül az üzletláncok polcain lesznek.”
A terveikről elmondta: rövid távon a legfontosabb tennivalójuk az üzemi folyamatok lefektetése, a termelési stabilitás és a kiváló minőség állandó biztosítása. Ezzel párhuzamosan pedig az országos belistázás. A termékfejlesztést és a márkaépítést pedig állandó feladatuknak tekintik.
Az egészségtudatos táplálkozás olyan trend, amely egyre nagyobb teret ad számukra – emelte ki Kemény Kristóf. „Az esetleges további kényszerintézkedésekből adódó fokozódó otthoni fogyasztás igényeire is készen kell állnunk. A kategória nő, mi együtt növünk vele. Kereskedelmi partnereink várják termékeinket az egész országban.”
A K&K Family Kft. 2003-ban kis családi vállalkozásként kezdett tisztított zöldségeket előállítani. A cég azóta folyamatosan növekszik, idén adta át a székhelyén, Tökön épült új üzemét. Jelenleg 70 fő a létszámuk, és további bővítést is terveznek. Büszkék arra, hogy a cég a mai napig 100% magyar tulajdonban van. //
Kapcsolódó cikkeink
A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >