K&K Family: folyamatosan frissül a választékunk
A járványhelyzetben is a termelés korszerűsítése és új partnerek felkutatása volt a legfontosabb feladatuk. A márciusban megtorpant forgalmukat májustól már sikerült növekedési pályára állítani – mondta el Kemény Kristóf, a konyhakész salátákkal és zöldségekkel foglalkozó K&K Family Kft. tulajdonos ügyvezetője.
Új Magyar Termék védjegyhasználóként vettek részt a #veddahazait kampányban, amelyet a koronavírus-járvány okozta gazdasági veszteségek enyhítésére indított a Magyar Termék Nonprofit Kft. „A Magyar Termék védjeggyel is szeretnénk kifejezni elhivatottságunkat a jó minőségű hazai termékek iránt. Számítunk arra az aktív szakmai közösségre is, amely kiáll a minőségi magyar termékekért, továbbá az olyan fogyasztók érdeklődésére, akik előnyben részesítik a megbízható hazai gyártók kiváló produktumait az importtal szemben.” A #veddahazait akció sikerét is az összefogás erejében látja.
A COVID-19 okozta helyzet a K&K Family számára is többletfeladatokkal járt, alapanyag-beszerzési és szállítási nehézségekkel kellett szembenézniük. A jól alakuló forgalmuk is megtorpant, de májustól már sikerült ismét növekedést generálniuk. „Választékunk folyamatosan frissül, új termékeink pár napon belül az üzletláncok polcain lesznek.”
A terveikről elmondta: rövid távon a legfontosabb tennivalójuk az üzemi folyamatok lefektetése, a termelési stabilitás és a kiváló minőség állandó biztosítása. Ezzel párhuzamosan pedig az országos belistázás. A termékfejlesztést és a márkaépítést pedig állandó feladatuknak tekintik.
Az egészségtudatos táplálkozás olyan trend, amely egyre nagyobb teret ad számukra – emelte ki Kemény Kristóf. „Az esetleges további kényszerintézkedésekből adódó fokozódó otthoni fogyasztás igényeire is készen kell állnunk. A kategória nő, mi együtt növünk vele. Kereskedelmi partnereink várják termékeinket az egész országban.”
A K&K Family Kft. 2003-ban kis családi vállalkozásként kezdett tisztított zöldségeket előállítani. A cég azóta folyamatosan növekszik, idén adta át a székhelyén, Tökön épült új üzemét. Jelenleg 70 fő a létszámuk, és további bővítést is terveznek. Büszkék arra, hogy a cég a mai napig 100% magyar tulajdonban van. //
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >