K&K Family: folyamatosan frissül a választékunk
A járványhelyzetben is a termelés korszerűsítése és új partnerek felkutatása volt a legfontosabb feladatuk. A márciusban megtorpant forgalmukat májustól már sikerült növekedési pályára állítani – mondta el Kemény Kristóf, a konyhakész salátákkal és zöldségekkel foglalkozó K&K Family Kft. tulajdonos ügyvezetője.

Kemény Kristóf
tulajdonos ügyvezető
K&K Family
Új Magyar Termék védjegyhasználóként vettek részt a #veddahazait kampányban, amelyet a koronavírus-járvány okozta gazdasági veszteségek enyhítésére indított a Magyar Termék Nonprofit Kft. „A Magyar Termék védjeggyel is szeretnénk kifejezni elhivatottságunkat a jó minőségű hazai termékek iránt. Számítunk arra az aktív szakmai közösségre is, amely kiáll a minőségi magyar termékekért, továbbá az olyan fogyasztók érdeklődésére, akik előnyben részesítik a megbízható hazai gyártók kiváló produktumait az importtal szemben.” A #veddahazait akció sikerét is az összefogás erejében látja.
A COVID-19 okozta helyzet a K&K Family számára is többletfeladatokkal járt, alapanyag-beszerzési és szállítási nehézségekkel kellett szembenézniük. A jól alakuló forgalmuk is megtorpant, de májustól már sikerült ismét növekedést generálniuk. „Választékunk folyamatosan frissül, új termékeink pár napon belül az üzletláncok polcain lesznek.”
A terveikről elmondta: rövid távon a legfontosabb tennivalójuk az üzemi folyamatok lefektetése, a termelési stabilitás és a kiváló minőség állandó biztosítása. Ezzel párhuzamosan pedig az országos belistázás. A termékfejlesztést és a márkaépítést pedig állandó feladatuknak tekintik.
Az egészségtudatos táplálkozás olyan trend, amely egyre nagyobb teret ad számukra – emelte ki Kemény Kristóf. „Az esetleges további kényszerintézkedésekből adódó fokozódó otthoni fogyasztás igényeire is készen kell állnunk. A kategória nő, mi együtt növünk vele. Kereskedelmi partnereink várják termékeinket az egész országban.”
A K&K Family Kft. 2003-ban kis családi vállalkozásként kezdett tisztított zöldségeket előállítani. A cég azóta folyamatosan növekszik, idén adta át a székhelyén, Tökön épült új üzemét. Jelenleg 70 fő a létszámuk, és további bővítést is terveznek. Büszkék arra, hogy a cég a mai napig 100% magyar tulajdonban van. //
Kapcsolódó cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >