Kizárólag online értékesít az Yves Rocher a német nyelvterületen
Az Yves Rocher francia kozmetikai cég bezárja valamennyi németországi, osztrák és svájci üzletét.
A vállalat jelenlegi üzleti modelljével már nem tud fenntarthatóan és sikeresen tovább működni, így értékesítés ezeken a piacokon a jövőben kizárólag online fog történni.
Az Yves Rocher francia kozmetikai vállalat, amely Európában hagyományos üzletekkel, valamint lokalizált online áruházakkal rendelkezik, 2021-ben hét hollandiai üzletét zárta be. Az elkövetkező hónapokban a DACH-régióban lévő összes üzlet is erre a sorsra jut.
350 munkahely érintett
A döntés legalább 140 üzletet és 350 munkahelyet érint. A dolgozók már idén márciusban tájékoztatást kaptak a bezárásokról. Az Yves Rocher a Covid óta küzd gazdasági problémákkal.
Számos lánc zár be üzleteket Németországban
Nem az Yves Rocher az első ismert üzletlánc, amely kivonul a német bevásárlóutcákból. Bezártak a Galeria-Karstadt-Kaufhof áruházak, valamint a Görtz és a Reno cipőkereskedések. A divatcikkeket gyártó Gerry Weber szintén bezárja németországi üzleteinek nagy részét. Ezeket a cégeket fizetésképtelennek is nyilvánították, ami az Yves Rocher esetében nem történt meg.
A német kiskereskedelmi szövetség (HDE) azt gyanítja, hogy a magas infláció az oka a fejleménynek.
– Sok kiskereskedelmi vállalat él át nehéz időket. Először a világjárvány miatti zárvatartás, az üzletbezárások és a vásárlók számát korlátozó intézkedések, majd az ukrán-orosz háború következményei, a magas infláció és a rossz fogyasztói hangulat miatt
– mondta Stefan Genth, a HDE vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >Regionális beszerzéssel különbözteti meg magát versenytársaitól a német Netto Marken-Discount
Anyavállalata és egyben a német piacvezető Edeka Group beszerzési szakértelmére…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >