Kivonul Ukrajnából a Delta M – csoport
A szerb kiskereskedelmi vállalat tavaly az ukrán Ritzio Entertainment Grouppal közösen hozta létre a Smak szupermarket láncot, de az együttműködés rövidre sikeredett.
A Retail Studio információi
szerint az első Smak üzlet 2008 nyarán nyílt, év
végéig négy egység kezdte meg a
működését. Helyi források szerint gyenge
volt a kereslet ezért döntött úgy a vállalat,
hogy alig néhány hónappal a nyitást
követően végleg lehúzza az üzletek rolóit.
A helyzet nem egyedi Ukrajnában, az utóbbi időben több
kiskereskedelmi vállalkozás döntött úgy,
hogy kivonul az ukrán piacról. A szentpétervári
O'Key lánc eladta ukrán érdekeltségeit,
nemsokkal azt követően, hogy 2007 végén
megnyitotta első hipermarketjét. Nemrég a Paterson
vált meg bolthálózatától, melyet
az Eko vásárolt meg. Tavaly még több orosz
hipermarketlánc is kacsingatott Ukrajna felé, de
évvégén úgy döntöttek
elhalasztják fejlesztéseiket az országban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >