Kivonul a Nestlé Kanada a fagyasztott ételek és pizzák üzletágából
A Nestlé Kanada bejelentette, hogy a következő hat hónapban kivonul a fagyasztott ételek és pizza üzletágból Kanadában.
A Nestlé Canada közleményében azt írta, hogy a döntés hátterében a vállalat hosszú távú üzleti növekedést és a portfolióba történő újbóli befektetéseket támogató kategóriákra összpontosító stratégiája áll. Ilyenek az édességek, a kávé és italok, a fagylalt, a csecsemőtápszerek és étrend-kiegészítők, az egészségtudományi termékek, az élelmiszeripari termékek, a prémium vizek és az állateledel.
A Nestlének nincs olyan gyára Kanadában, amelyben fagyasztott ételeinek vagy pizzáinak gyártása folyna. A vállalat közölte, hogy együttműködik kiskereskedelmi partnereivel az érintett termékek – így a Delissio, a Stouffer’s, a Lean Cuisine és a Life Cuisine – kivonását megkönnyítendő.
„A Nestlé Canada hosszú távú sikerét nagyban annak köszönheti, hogy képes az iparágon belül alkalmazkodni és fejlődni” – mondta John Carmichael, a Nestlé Kanada elnök-vezérigazgatója. „Ez a döntés lehetővé teszi számunkra, hogy folytassuk befektetéseinket a kiemelt kategóriákba. Továbbra is nyitottak vagyunk portfóliónk bővítésére ott, ahol ez üzleti szempontból ésszerű” – tette hozzá. „Alig várjuk, hogy továbbra is nagyszerű Nestlé termékeket kínálhassunk a kanadaiaknak most és a jövőben is.”
A Nestlé mintegy 12 kanadai telephelyen 3700 alkalmazottat foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >Bővíti speciális fehérjetermékeket előállító gyárát a Nestlé Németországban
A Rosbach vor der Höhe-i telephelyen a Nestlé Vitaflo üzletága…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >