Kivonul a Nestlé Kanada a fagyasztott ételek és pizzák üzletágából
A Nestlé Kanada bejelentette, hogy a következő hat hónapban kivonul a fagyasztott ételek és pizza üzletágból Kanadában.
A Nestlé Canada közleményében azt írta, hogy a döntés hátterében a vállalat hosszú távú üzleti növekedést és a portfolióba történő újbóli befektetéseket támogató kategóriákra összpontosító stratégiája áll. Ilyenek az édességek, a kávé és italok, a fagylalt, a csecsemőtápszerek és étrend-kiegészítők, az egészségtudományi termékek, az élelmiszeripari termékek, a prémium vizek és az állateledel.
A Nestlének nincs olyan gyára Kanadában, amelyben fagyasztott ételeinek vagy pizzáinak gyártása folyna. A vállalat közölte, hogy együttműködik kiskereskedelmi partnereivel az érintett termékek – így a Delissio, a Stouffer’s, a Lean Cuisine és a Life Cuisine – kivonását megkönnyítendő.
„A Nestlé Canada hosszú távú sikerét nagyban annak köszönheti, hogy képes az iparágon belül alkalmazkodni és fejlődni” – mondta John Carmichael, a Nestlé Kanada elnök-vezérigazgatója. „Ez a döntés lehetővé teszi számunkra, hogy folytassuk befektetéseinket a kiemelt kategóriákba. Továbbra is nyitottak vagyunk portfóliónk bővítésére ott, ahol ez üzleti szempontból ésszerű” – tette hozzá. „Alig várjuk, hogy továbbra is nagyszerű Nestlé termékeket kínálhassunk a kanadaiaknak most és a jövőben is.”
A Nestlé mintegy 12 kanadai telephelyen 3700 alkalmazottat foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >