Kivonja a pálmaolajat az Eroski saját márkás termékeiből
Nem használ többé pálmaolajat saját márkás termékeiben az Eroski. A spanyol kiskereskedő ezzel a lépéssel az egészséges étkezést igyekszik támogatni.

Egyre kevesebb a pálmaolaj a termékeikben
A retailer 43 gyártó 308 terméke esetében lépte meg a változtatást, négy év erőfeszítést követően. A pálmaolajmentes SKU-k mostantól az Eroski teljes hálózatában elérhetőek.
A spanyol kiskereskedő célja az egészséges és kiegyensúlyozott étrend promotálása a megfizethető, saját márkás termékek segítségével.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >