Kivonja a pálmaolajat az Eroski saját márkás termékeiből
Nem használ többé pálmaolajat saját márkás termékeiben az Eroski. A spanyol kiskereskedő ezzel a lépéssel az egészséges étkezést igyekszik támogatni.

Egyre kevesebb a pálmaolaj a termékeikben
A retailer 43 gyártó 308 terméke esetében lépte meg a változtatást, négy év erőfeszítést követően. A pálmaolajmentes SKU-k mostantól az Eroski teljes hálózatában elérhetőek.
A spanyol kiskereskedő célja az egészséges és kiegyensúlyozott étrend promotálása a megfizethető, saját márkás termékek segítségével.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >