Kivonja a forgalomból a Mondelez az alacsonyabb cukortartalmú Cadbury Dairy Milk termékét

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 10. 09. 09:35

Az édesipari óriáscég azon erőfeszítései részeként vezette be a szeletes csokoládét 2019-ben, hogy csökkentse az Egyesült Királyságban és Írországban értékesített termékeinek cukortartalmát.

A Mondelez International megszünteti a Cadbury Dairy Milk 30%-kal kevesebb cukrot tartalmazó szeletes termékét, melyet a vállalat az Egyesült Királyságban és Írországban értékesített termékei cukortartalmának csökkentésére irányuló erőfeszítései részeként 2019-ben vezetett be a piacra.

A vállalat akkor azt mondta, hogy az új szelet „a márka történetének legjelentősebb innovációja”, mely támogatja a vállalatot a szigetországban az elhízás, különösen a gyermekkori elhízás elleni küzdelelemben való szerepvállalásában.

A Mondelez a Just Fooddal azonban azt közölte, hogy a szelet iránti kereslet visszaesett a terméket támogató reklámokba való befektetés ellenére is.

– Nemcsak egy olyan szeletes termék kifejlesztésébe fektettünk nagy összegeket, amelyről a fogyasztók azt mondták, hogy nagyszerű az íze, de egy azt népszerűsítő országos marketingkampányba is. Ezen erőfeszítések ellenére a csökkentett cukortartalmú Cadbury Dairy Milk iránti kereslet visszaesett, így arra kényszerültünk, hogy töröljük azt az általunk kínált termékek sorából – mondta a Mondelez szóvivője.

Just Food

Kapcsolódó cikkeink