Kivonja a forgalomból a Mondelez az alacsonyabb cukortartalmú Cadbury Dairy Milk termékét
Az édesipari óriáscég azon erőfeszítései részeként vezette be a szeletes csokoládét 2019-ben, hogy csökkentse az Egyesült Királyságban és Írországban értékesített termékeinek cukortartalmát.
A Mondelez International megszünteti a Cadbury Dairy Milk 30%-kal kevesebb cukrot tartalmazó szeletes termékét, melyet a vállalat az Egyesült Királyságban és Írországban értékesített termékei cukortartalmának csökkentésére irányuló erőfeszítései részeként 2019-ben vezetett be a piacra.
A vállalat akkor azt mondta, hogy az új szelet „a márka történetének legjelentősebb innovációja”, mely támogatja a vállalatot a szigetországban az elhízás, különösen a gyermekkori elhízás elleni küzdelelemben való szerepvállalásában.
A Mondelez a Just Fooddal azonban azt közölte, hogy a szelet iránti kereslet visszaesett a terméket támogató reklámokba való befektetés ellenére is.
– Nemcsak egy olyan szeletes termék kifejlesztésébe fektettünk nagy összegeket, amelyről a fogyasztók azt mondták, hogy nagyszerű az íze, de egy azt népszerűsítő országos marketingkampányba is. Ezen erőfeszítések ellenére a csökkentett cukortartalmú Cadbury Dairy Milk iránti kereslet visszaesett, így arra kényszerültünk, hogy töröljük azt az általunk kínált termékek sorából – mondta a Mondelez szóvivője.
Kapcsolódó cikkeink
1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >A Kellogg’s-szal együttműködve kínál ingyenes reggelit a Morrisons
A Morrisons a Kellogg’s-szal együttműködve ingyenes reggeliző klubot indított kávézóiban…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >