Kivonja a forgalomból a Mondelez az alacsonyabb cukortartalmú Cadbury Dairy Milk termékét
Az édesipari óriáscég azon erőfeszítései részeként vezette be a szeletes csokoládét 2019-ben, hogy csökkentse az Egyesült Királyságban és Írországban értékesített termékeinek cukortartalmát.
A Mondelez International megszünteti a Cadbury Dairy Milk 30%-kal kevesebb cukrot tartalmazó szeletes termékét, melyet a vállalat az Egyesült Királyságban és Írországban értékesített termékei cukortartalmának csökkentésére irányuló erőfeszítései részeként 2019-ben vezetett be a piacra.
A vállalat akkor azt mondta, hogy az új szelet „a márka történetének legjelentősebb innovációja”, mely támogatja a vállalatot a szigetországban az elhízás, különösen a gyermekkori elhízás elleni küzdelelemben való szerepvállalásában.
A Mondelez a Just Fooddal azonban azt közölte, hogy a szelet iránti kereslet visszaesett a terméket támogató reklámokba való befektetés ellenére is.
– Nemcsak egy olyan szeletes termék kifejlesztésébe fektettünk nagy összegeket, amelyről a fogyasztók azt mondták, hogy nagyszerű az íze, de egy azt népszerűsítő országos marketingkampányba is. Ezen erőfeszítések ellenére a csökkentett cukortartalmú Cadbury Dairy Milk iránti kereslet visszaesett, így arra kényszerültünk, hogy töröljük azt az általunk kínált termékek sorából – mondta a Mondelez szóvivője.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Drónos ételkiszállítást tesztel a Deliveroo Dublinban
A Deliveroo ételkiszállító cég elindította első drónos kiszállítási pilotprogramját Dublinban,…
Tovább olvasom >Összefogott a Just Eat és a Maxi Zoo Írországban
Úttörő együttműködést jelentett be a Just Eat és a Maxi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Új ízek, új méretek – a Tarka most még több!
Bővül a Tarka tejtermékcsalád! Az igen kedvelt kisebb, 125 g-os…
Tovább olvasom >