Kivezeti a Salling Group a saját márkás, ketreces tartású tyúkoktól származó tojásokat
Eltávolítja saját márkás termékei sorából a Salling Group Netto, Føtex és Bilka üzleteiből azokat a tojásokat, amelyek ketreces tartásból származnak.
A ketreces tartású tyúkok tojásait számos termékhez, pl tésztákhoz, süteményekhez, majonézhez felhasználják. A Føtex 2016-ban vonta ki hűtött termékei közül ezeket a tojásokat, a Nettó és a Bilka pedig 2017-ben követte példáját.
A három áruházlánc ezzel párhuzamosan csökkentette azon tojásai árát, amelyek tyúkólban élő tyúkoktól származnak.
Kapcsolódó cikkeink
Ezek a tényezők befolyásolták az árakat a tej- és a tojáspiacon
Két gyorsított ágazati vizsgálatot is lezárt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >