Kivezeti a Salling Group a saját márkás, ketreces tartású tyúkoktól származó tojásokat
Eltávolítja saját márkás termékei sorából a Salling Group Netto, Føtex és Bilka üzleteiből azokat a tojásokat, amelyek ketreces tartásból származnak.
A ketreces tartású tyúkok tojásait számos termékhez, pl tésztákhoz, süteményekhez, majonézhez felhasználják. A Føtex 2016-ban vonta ki hűtött termékei közül ezeket a tojásokat, a Nettó és a Bilka pedig 2017-ben követte példáját.
A három áruházlánc ezzel párhuzamosan csökkentette azon tojásai árát, amelyek tyúkólban élő tyúkoktól származnak.
Kapcsolódó cikkeink
Megújult az Albert Heijn személyes higiéniai márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható mosószert vezet be a dm-drogerie markt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >USA: túlmutat a jövedelmi szinteken a saját márkák kedveltsége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
