Kivezeti a Salling Group a saját márkás, ketreces tartású tyúkoktól származó tojásokat
Eltávolítja saját márkás termékei sorából a Salling Group Netto, Føtex és Bilka üzleteiből azokat a tojásokat, amelyek ketreces tartásból származnak.
A ketreces tartású tyúkok tojásait számos termékhez, pl tésztákhoz, süteményekhez, majonézhez felhasználják. A Føtex 2016-ban vonta ki hűtött termékei közül ezeket a tojásokat, a Nettó és a Bilka pedig 2017-ben követte példáját.
A három áruházlánc ezzel párhuzamosan csökkentette azon tojásai árát, amelyek tyúkólban élő tyúkoktól származnak.
Kapcsolódó cikkeink
Racionalizálási törekvései közepette növeli európai jelenlétét az Aldi Nord
2023-as fenntarthatósági jelentése szerint 5,9%-kal nőtt az Aldi Nord nettó…
Tovább olvasom >Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont…
Tovább olvasom >Egyedi megközelítéssel terjeszkedik az online élelmiszerpiacon a Rohlik
Az Európában már öt országban jelenlévő Rohlik Group stratégiája középpontjában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >