Kiverte a biztosítékot a brit szupermarketlánc karácsonyi rekláma

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 11. 18. 09:20

A Waitrose brit szupermarketlánc karácsonyi reklámjában a napbarnított bőrt állították be óhajtandó ideálként, ami a Melanoma UK bőrrákellenes jótékonysági szervezetnek nagyon nem tetszett.

A karácsonyi kisfilm az It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas címet kapta, a koncepció szerint pedig azt hivatott bemutatni, hogy milyen kedves, elkötelezett emberek dolgoznak a retail-óriás termékeinek kiemelkedő minőségéért – írja a LadBible.

Egy ponton két gazda lelkesen összehasonlítja a napbarnított bőrét, miközben a tűző napon dolgoznak.
Ez volt az, ami a Melanoma UK-nek már sok volt, hiszen felelőtlenül nélkül reklámozták a veszélyes leégéssel járó barnulást.

A Waitrose végül bocsánatot kért a videó miatt.

Kapcsolódó cikkeink