Kiverte a biztosítékot a brit szupermarketlánc karácsonyi rekláma
A Waitrose brit szupermarketlánc karácsonyi reklámjában a napbarnított bőrt állították be óhajtandó ideálként, ami a Melanoma UK bőrrákellenes jótékonysági szervezetnek nagyon nem tetszett.
A karácsonyi kisfilm az It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas címet kapta, a koncepció szerint pedig azt hivatott bemutatni, hogy milyen kedves, elkötelezett emberek dolgoznak a retail-óriás termékeinek kiemelkedő minőségéért – írja a LadBible.
Egy ponton két gazda lelkesen összehasonlítja a napbarnított bőrét, miközben a tűző napon dolgoznak.
Ez volt az, ami a Melanoma UK-nek már sok volt, hiszen felelőtlenül nélkül reklámozták a veszélyes leégéssel járó barnulást.
A Waitrose végül bocsánatot kért a videó miatt.
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >