Kiverte a biztosítékot a brit szupermarketlánc karácsonyi rekláma
A Waitrose brit szupermarketlánc karácsonyi reklámjában a napbarnított bőrt állították be óhajtandó ideálként, ami a Melanoma UK bőrrákellenes jótékonysági szervezetnek nagyon nem tetszett.
A karácsonyi kisfilm az It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas címet kapta, a koncepció szerint pedig azt hivatott bemutatni, hogy milyen kedves, elkötelezett emberek dolgoznak a retail-óriás termékeinek kiemelkedő minőségéért – írja a LadBible.
Egy ponton két gazda lelkesen összehasonlítja a napbarnított bőrét, miközben a tűző napon dolgoznak.
Ez volt az, ami a Melanoma UK-nek már sok volt, hiszen felelőtlenül nélkül reklámozták a veszélyes leégéssel járó barnulást.
A Waitrose végül bocsánatot kért a videó miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >