Kiverte a biztosítékot a brit szupermarketlánc karácsonyi rekláma
A Waitrose brit szupermarketlánc karácsonyi reklámjában a napbarnított bőrt állították be óhajtandó ideálként, ami a Melanoma UK bőrrákellenes jótékonysági szervezetnek nagyon nem tetszett.
A karácsonyi kisfilm az It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas címet kapta, a koncepció szerint pedig azt hivatott bemutatni, hogy milyen kedves, elkötelezett emberek dolgoznak a retail-óriás termékeinek kiemelkedő minőségéért – írja a LadBible.
Egy ponton két gazda lelkesen összehasonlítja a napbarnított bőrét, miközben a tűző napon dolgoznak.
Ez volt az, ami a Melanoma UK-nek már sok volt, hiszen felelőtlenül nélkül reklámozták a veszélyes leégéssel járó barnulást.
A Waitrose végül bocsánatot kért a videó miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >