Kiverte a biztosítékot a brit szupermarketlánc karácsonyi rekláma
A Waitrose brit szupermarketlánc karácsonyi reklámjában a napbarnított bőrt állították be óhajtandó ideálként, ami a Melanoma UK bőrrákellenes jótékonysági szervezetnek nagyon nem tetszett.
A karácsonyi kisfilm az It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas címet kapta, a koncepció szerint pedig azt hivatott bemutatni, hogy milyen kedves, elkötelezett emberek dolgoznak a retail-óriás termékeinek kiemelkedő minőségéért – írja a LadBible.
Egy ponton két gazda lelkesen összehasonlítja a napbarnított bőrét, miközben a tűző napon dolgoznak.
Ez volt az, ami a Melanoma UK-nek már sok volt, hiszen felelőtlenül nélkül reklámozták a veszélyes leégéssel járó barnulást.
A Waitrose végül bocsánatot kért a videó miatt.
Kapcsolódó cikkeink
A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >