Kiválóan teljesít az Amazon
Az Amazon újra várakozásokon felüli eredményeket közölt második negyedéves működéséről – olvasható a piacesprofit.hu-n. A társaság az előző negyedévben közel 53 milliárd dolláros forgalmat hozott össze, ami egy hajszálnyival elmaradt ugyan az előzetes becslésektől, emellett viszont történetének legnagyobb negyedéves nyereségéről számolt be.
A mostani 2,4 milliárd dolláros eredmény az elemzői várakozások kétszerese, a tavalyi profitnál pedig majdnem hétszer több. Ráadásul az Amazon a következő három hónapra is ugyanilyen kedvező számokat jelzett.
A vállalat kiskereskedelmi alaptevékenysége is szépen fejlődött, de mindenki a profitközpontként működő AWS eredményeit csodálja, ahol a forgalom a másfélszeresére növekedett, az üzemi eredmény pedig közel megduplázódott. Ugyancsak impresszív az egyéb bevételek kategóriája, amely 132 százalékkal több pénzt termelt az előző évihez képest. Ez a szegmens (ahová a hirdetési üzlet is tartozik) összességében még sokkal kevesebbet hoz a kiskereskedelmi vagy cloud szolgáltatásokhoz képest, de a mostani 2,2 milliárd dolláros bevétel már szabad szemmel is látható bázist ad a további növekedéshez. (piacesprofit.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >