Kiváló Termék lett a Trade magazin
Büszkén tájékoztatjuk kedves Olvasóinkat, hogy 2020 májusától a Trade magazin nem csak a Magyar Termék, de a Kiváló Termék védjegy használatára is jogosulttá vált.
– A minősítésért köszönetet mondunk a Bíráló Bizottságon kívül Partnereinknek, én pedig személy szerint a Csapatom minden tagjának is, hiszen minden eredmény hosszú időn át tartó, következetes, minőségben kompromisszumot nem tűrő, közös munkánk gyümölcse – mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője. – Azt gondolom, hogy mindig nagyon jól esik, ha elismerően szólnak a munkánkról, de a jelenlegi nehéz időszakokban még inkább felértékelődik ez, és erőt ad a továbbiakhoz.
A Trade magazin az egyetlen MATESZ által auditált FMCG-szaklap, amely alkalmanként 20 ezer nyomtatott példányban jelenik meg. Kezdetektől minden lapszáma digitálisan is elérhető, az utóbbi két évben bővített tartalommal. A beszállítók-kereskedők-gasztró partnerek hármasát tekinti a 2006. évi indulása óta fókuszában, és megtesz mindent azért, hogy méltó kommunikációs platformot jelentsen ezen piac minden szereplőjének.
Az elmúlt időszakban folyamatosan fejleszti Partnereinek nyújtott szolgáltatásait, így a minden munkanap megjelenő hírlevelében ma már napi 30-40 olyan gazdasági hír olvasható, amely átöleli az FMCG piac szinte minden területét.
– Büszkék vagyunk rá, hogy bár megváltoztak a piaci körülmények, egyetlen rendezvényünket sem kellett lemondanunk, a változásra gyorsan reagálva minden eseményt online formában nagy sikerrel tartottunk meg eddig, és természetesen az őszre készülve, a szakma legnagyobb konferenciáját, a Business Days-t is szervezzük már – hangsúlyozta Hermann Zsuzsanna. – Bízunk benne, hogy a nehézségek között is segíthetjük Partnereinket az állandó, folyamatos, megbízható kommunikációban és számíthatunk együttműködésükre a továbbiakban is.
Kapcsolódó cikkeink
„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >Mi jóval magasabb, mint a MOL torony? A Tesco által mostantól megspórolt papírmennyiség!
2024. július 15-től változnak a Tesco Otthonról szolgáltatás Általános Szerződés…
Tovább olvasom >Speciális futballkapu segítségével hívja fel a figyelmet a Persil kampánya
Az idei nyáron a sporté a főszerep. A Persil nagyszabású…
Tovább olvasom >