Kiváló Termék és 5× Business Superbrands díjas lett a Trade magazin
Büszkén tájékoztatjuk kedves Olvasóinkat, hogy 2020 májusától a Trade magazin nemcsak a Magyar Termék, de a Kiváló Termék védjegy használatára is jogosulttá vált, és 5 egymást követő évben kapta meg a Business Superbrands elismerést.

Hermann
Zsuzsanna
ügyvezető-főszerkesztő
Trade magazin
– A minősítésért köszönetet mondunk a bíráló zsűriken kívül Partnereinknek, én pedig személy szerint a Csapatom minden tagjának is, hiszen minden eredmény hosszú időn át tartó, következetes, minőségben kompromisszumot nem tűrő, közös munkánk gyümölcse – mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője. – Azt gondolom, hogy mindig nagyon jólesik, ha elismerően szólnak a munkánkról, de a jelenlegi nehéz időszakokban még inkább felértékelődik ez, és erőt ad a továbbiakhoz.
A Trade magazin az egyetlen MATESZ által auditált FMCG-szaklap, amely alkalmanként 20 ezer nyomtatott példányban jelenik meg. Kezdetektől minden lapszáma digitálisan is elérhető, az utóbbi két évben bővített tartalommal. A beszállítók-kereskedők-gasztropartnerek hármasát állítja a 2006. évi indulása óta fókuszába, és megtesz mindent azért, hogy méltó kommunikációs platformot jelentsen ezen piac minden szereplőjének.
Az elmúlt időszakban folyamatosan fejleszti Partnereinek nyújtott szolgáltatásait, így a minden munkanap megjelenő hírlevelében ma már napi 25–40 olyan gazdasági hír olvasható, amely lefedi az FMCG-piac szinte minden területét.
– Büszkék vagyunk rá, hogy bár megváltoztak a piaci körülmények, egyetlen rendezvényünket sem kellett lemondanunk, a változásra gyorsan reagálva, minden eseményt online formában nagy sikerrel tartottunk meg eddig, és természetesen az őszre készülve, a szakma legnagyobb konferenciáját, a Business Dayst is szervezzük már – hangsúlyozta Hermann Zsuzsanna. – Bízunk benne, hogy a nehézségek között is segíthetjük Partnereinket az állandó, folyamatos, megbízható kommunikációban, és számíthatunk együttműködésükre a továbbiakban is. //
Kapcsolódó cikkeink
A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >Ismét Business Superbrands elismerést kapott a Magyar Logisztikai Egyesület
A Magyar Logisztikai Egyesületet (MLE) 2025 júniusában ismét Business Superbrands…
Tovább olvasom >A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >