Kiváló minőségű magyar borok és élelmiszerek mutatkoztak be Washingtonban
A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH), Magyarország Washingtoni Nagykövetsége, valamint az európai borok importálására szakosodott 3W Beverage Importers Taste of Hungary néven tematikus magyar napot szervezett 150 amerikai üzletember részvételével.
A washingtoni eseményen a kiváló magyar borok mellett bemutatkozott a hazai, prémium kategóriás élelmiszereket összefogó Áldomás közösségi márka is.
Az amerikai üzletemberek, disztribútorok és élelmiszeripari szereplők számára rendezett eseményen az egri, tokaji és szekszárdi kiváló minőségű borok, illetve a prémium kategóriás magyar élelmiszereket összefogó Áldomás ernyőmárka is bemutatkozott. Mind a magyar borok, mind az Áldomás élelmiszerek pozitív fogadtatásban részesültek, a visszajelzések alapján konkrét megrendelésekre is számítani lehet az amerikai piacról.
A gasztronómiai bemutató és borkóstoló mellett megemlékeztek az 1956-os forradalom évfordulójáról.
Az eseményen hazánk kultúrájába is belekóstolhattak a résztvevők, hiszen a kiváló magyar ételek és borok mellé a BudaPassion Trio szolgáltatta a zenei aláfestést, illeszkedve a Kereskedőház megújuló stratégiai portfóliójához, melynek részeként a korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a magyar kultúra külföldi népszerűsítésére is.
,,Az amerikai fogyasztók jelentős vásárlóerővel rendelkeznek, és a piac kifejezetten keresi a kiváló minőségű, prémium kategóriás élelmiszereket. Éppen ezért, és az eddigi pozitív visszajelzések miatt biztosak vagyunk benne, hogy az Egyesült Államokban is sikeresen tudjuk majd forgalmazni az Áldomás termékeket” – fogalmazott Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.
Az Áldomás élelmiszerek külpiaci értékesítése a közeljövőben megkezdődik, a tervek szerint elsőként az egyik fő célpiacon, az Egyesült Királyságban.
###
A Magyar Nemzeti Kereskedőházról
A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) Zrt. célja elősegíteni a magas hozzáadott értékű, nemzetközileg is versenyképes termékeket és szolgáltatásokat előállító hazai kis- és középvállalkozások exporttevékenységének bővülését. Helyi képviseletein keresztül jelenleg négy kontinens közel 40 országának piaca érhető el. Partnerei számára a külpiacokon felkutatja a lehetséges konkrét üzleti lehetőségeket, illetve személyre szabott, komplex szolgáltatáscsomagot nyújt exportképességük növelése érdekében. További információ: www.kereskedohaz.hu
Kapcsolódó cikkeink
A balatoni borok összekötik a múltat és a jelent, a termelőt és a fogyasztót
A bor nemcsak nemzetgazdasági tényező, hanem kultúra, történelem, az emberi…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Három új menüsorral újít a Michelin-ajánlott szarvasi bisztró
Három új degusztációs menüsorral újult meg a Michelin Guide Bib…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >