Kiváló és Zöld jelzés a Magyar Terméktől
A termékek kiválóságát és a környezetbarát jellegét tanúsító új védjegyeit mutatta be a szakembereknek a Magyar Termék azon az üzleti reggelin, ahol azt is megtudhatták az érdeklődők, milyen a Forma-1 a táplálkozásban, hogyan állítják össze a világ legjobb sportolóinak étrendjét, és mit lehetne ebből átemelni a mindennapok élelmiszer-kínálatába.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője előadásában elmondta, hogy a gyártók szeretnék minél jobban kiemelni a termékeiket a kínálatból, a magyar fogyasztók szemében felértékelődik a minőség és környezetbarátság, ezért hozták létre a Kiváló Termék és a Zöld védjegyeket. Ezekre minden magyarországi gyártó cég pályázhat. Benedek Eszter a Kiváló Termék és a Zöld jelölések előnyei között kiemelte, hogy azokat bármilyen termékre meg lehet szerezni, elbírálásuk gyors, átlátható, gyakorlatias, könnyen megérthető. A tanúsítás során a független szakemberek integráltan vizsgálják a termék és a gyártója minőségét, környezetbarátságát. Már megvannak az új jelölések első használói, további termékek elbírálása is zajlik, és folyamatosan lehet jelentkezni a védjegyhasználatra.
A Magyar Termék a meglévő védjegyei mellett az újaknak is marketingkommunikációs támogatást ad, amelyet Knapcsek Katalin, a KNK PR & Média Kft. ügyvezetője ismertetett. A Trade magazinban megjelenő oldalakon felül a Magyar Termék például önálló rádióműsort indított Hazai pálya címmel, és erősíti a jelenlétét a gazdasági médiában is, ami a védjegyhasználók megszólaltatása mellett alkalmat ad a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalom bemutatására is.
Az üzleti reggelit Szász Máté előadása zárta. A Scitec Institute sporttáplálkozási vezetője azt mutatta be, hogyan alakítják ki az élsportolók étrendjét annak érdekében, hogy ki tudják hozni magukból a maximumot. A szakember számos olyan példát hozott, amely a fogyasztói piacra gyártó cégek termékfejlesztésében is alkalmazható lenne, a bajnokok étrendjéből átemelve magasabb hozzáadott értékű, funkcionálisabb élelmiszerek létrehozását tenné lehetővé. //
Kapcsolódó cikkeink
Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >