Kiváló és Zöld jelzés a Magyar Terméktől
A termékek kiválóságát és a környezetbarát jellegét tanúsító új védjegyeit mutatta be a szakembereknek a Magyar Termék azon az üzleti reggelin, ahol azt is megtudhatták az érdeklődők, milyen a Forma-1 a táplálkozásban, hogyan állítják össze a világ legjobb sportolóinak étrendjét, és mit lehetne ebből átemelni a mindennapok élelmiszer-kínálatába.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője előadásában elmondta, hogy a gyártók szeretnék minél jobban kiemelni a termékeiket a kínálatból, a magyar fogyasztók szemében felértékelődik a minőség és környezetbarátság, ezért hozták létre a Kiváló Termék és a Zöld védjegyeket. Ezekre minden magyarországi gyártó cég pályázhat. Benedek Eszter a Kiváló Termék és a Zöld jelölések előnyei között kiemelte, hogy azokat bármilyen termékre meg lehet szerezni, elbírálásuk gyors, átlátható, gyakorlatias, könnyen megérthető. A tanúsítás során a független szakemberek integráltan vizsgálják a termék és a gyártója minőségét, környezetbarátságát. Már megvannak az új jelölések első használói, további termékek elbírálása is zajlik, és folyamatosan lehet jelentkezni a védjegyhasználatra.
A Magyar Termék a meglévő védjegyei mellett az újaknak is marketingkommunikációs támogatást ad, amelyet Knapcsek Katalin, a KNK PR & Média Kft. ügyvezetője ismertetett. A Trade magazinban megjelenő oldalakon felül a Magyar Termék például önálló rádióműsort indított Hazai pálya címmel, és erősíti a jelenlétét a gazdasági médiában is, ami a védjegyhasználók megszólaltatása mellett alkalmat ad a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalom bemutatására is.
Az üzleti reggelit Szász Máté előadása zárta. A Scitec Institute sporttáplálkozási vezetője azt mutatta be, hogyan alakítják ki az élsportolók étrendjét annak érdekében, hogy ki tudják hozni magukból a maximumot. A szakember számos olyan példát hozott, amely a fogyasztói piacra gyártó cégek termékfejlesztésében is alkalmazható lenne, a bajnokok étrendjéből átemelve magasabb hozzáadott értékű, funkcionálisabb élelmiszerek létrehozását tenné lehetővé. //
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >