Kiváló és Zöld jelzés a Magyar Terméktől
A termékek kiválóságát és a környezetbarát jellegét tanúsító új védjegyeit mutatta be a szakembereknek a Magyar Termék azon az üzleti reggelin, ahol azt is megtudhatták az érdeklődők, milyen a Forma-1 a táplálkozásban, hogyan állítják össze a világ legjobb sportolóinak étrendjét, és mit lehetne ebből átemelni a mindennapok élelmiszer-kínálatába.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője előadásában elmondta, hogy a gyártók szeretnék minél jobban kiemelni a termékeiket a kínálatból, a magyar fogyasztók szemében felértékelődik a minőség és környezetbarátság, ezért hozták létre a Kiváló Termék és a Zöld védjegyeket. Ezekre minden magyarországi gyártó cég pályázhat. Benedek Eszter a Kiváló Termék és a Zöld jelölések előnyei között kiemelte, hogy azokat bármilyen termékre meg lehet szerezni, elbírálásuk gyors, átlátható, gyakorlatias, könnyen megérthető. A tanúsítás során a független szakemberek integráltan vizsgálják a termék és a gyártója minőségét, környezetbarátságát. Már megvannak az új jelölések első használói, további termékek elbírálása is zajlik, és folyamatosan lehet jelentkezni a védjegyhasználatra.
A Magyar Termék a meglévő védjegyei mellett az újaknak is marketingkommunikációs támogatást ad, amelyet Knapcsek Katalin, a KNK PR & Média Kft. ügyvezetője ismertetett. A Trade magazinban megjelenő oldalakon felül a Magyar Termék például önálló rádióműsort indított Hazai pálya címmel, és erősíti a jelenlétét a gazdasági médiában is, ami a védjegyhasználók megszólaltatása mellett alkalmat ad a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalom bemutatására is.
Az üzleti reggelit Szász Máté előadása zárta. A Scitec Institute sporttáplálkozási vezetője azt mutatta be, hogyan alakítják ki az élsportolók étrendjét annak érdekében, hogy ki tudják hozni magukból a maximumot. A szakember számos olyan példát hozott, amely a fogyasztói piacra gyártó cégek termékfejlesztésében is alkalmazható lenne, a bajnokok étrendjéből átemelve magasabb hozzáadott értékű, funkcionálisabb élelmiszerek létrehozását tenné lehetővé. //
Kapcsolódó cikkeink
A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >