KitKat gabonapehellyel bővült a Nestlé reggelizőtermékeinek skálája az Egyesült Királyságban
A Nestlé legújabb innovációjával, a Kit Kat gabonapehellyel fel kívánja rázni a reggeliző termékek kategóriáját.
Az újonnan fejlesztett termék április közepétől kerül a kiskereskedőkhöz, amely a népszerű csokoládészeletet igyekszik becsempészni a fogyasztók reggelijébe. Az „eredeti csokoládészelet lényegét” megragadó, „kényeztető” innováció a Nestlé csokoládéfejlesztő csapatának ötlete.
A „ropogós gabonapelyhes négyzetek” a „csokoládé és az ostya finom ízével” kecsegtetnek, ami a beszállító szerint „biztosan elnyeri a hűséges KitKat-rajongók tetszését”.
A tejcsokoládés ízesítésű bevonattal készült termék ötfélet vitamint, valamint kalciumot és vasat tartalmaz. Emellett 30 g-os adagonként 126 kalóriát tartalmaz, és egy csomagban 11 adag található.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >