KitKat gabonapehellyel bővült a Nestlé reggelizőtermékeinek skálája az Egyesült Királyságban
A Nestlé legújabb innovációjával, a Kit Kat gabonapehellyel fel kívánja rázni a reggeliző termékek kategóriáját.
Az újonnan fejlesztett termék április közepétől kerül a kiskereskedőkhöz, amely a népszerű csokoládészeletet igyekszik becsempészni a fogyasztók reggelijébe. Az „eredeti csokoládészelet lényegét” megragadó, „kényeztető” innováció a Nestlé csokoládéfejlesztő csapatának ötlete.
A „ropogós gabonapelyhes négyzetek” a „csokoládé és az ostya finom ízével” kecsegtetnek, ami a beszállító szerint „biztosan elnyeri a hűséges KitKat-rajongók tetszését”.
A tejcsokoládés ízesítésű bevonattal készült termék ötfélet vitamint, valamint kalciumot és vasat tartalmaz. Emellett 30 g-os adagonként 126 kalóriát tartalmaz, és egy csomagban 11 adag található.
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >