KitKat gabonapehellyel bővült a Nestlé reggelizőtermékeinek skálája az Egyesült Királyságban
A Nestlé legújabb innovációjával, a Kit Kat gabonapehellyel fel kívánja rázni a reggeliző termékek kategóriáját.
Az újonnan fejlesztett termék április közepétől kerül a kiskereskedőkhöz, amely a népszerű csokoládészeletet igyekszik becsempészni a fogyasztók reggelijébe. Az „eredeti csokoládészelet lényegét” megragadó, „kényeztető” innováció a Nestlé csokoládéfejlesztő csapatának ötlete.
A „ropogós gabonapelyhes négyzetek” a „csokoládé és az ostya finom ízével” kecsegtetnek, ami a beszállító szerint „biztosan elnyeri a hűséges KitKat-rajongók tetszését”.
A tejcsokoládés ízesítésű bevonattal készült termék ötfélet vitamint, valamint kalciumot és vasat tartalmaz. Emellett 30 g-os adagonként 126 kalóriát tartalmaz, és egy csomagban 11 adag található.
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >