KitKat gabonapehellyel bővült a Nestlé reggelizőtermékeinek skálája az Egyesült Királyságban
A Nestlé legújabb innovációjával, a Kit Kat gabonapehellyel fel kívánja rázni a reggeliző termékek kategóriáját.
Az újonnan fejlesztett termék április közepétől kerül a kiskereskedőkhöz, amely a népszerű csokoládészeletet igyekszik becsempészni a fogyasztók reggelijébe. Az „eredeti csokoládészelet lényegét” megragadó, „kényeztető” innováció a Nestlé csokoládéfejlesztő csapatának ötlete.
A „ropogós gabonapelyhes négyzetek” a „csokoládé és az ostya finom ízével” kecsegtetnek, ami a beszállító szerint „biztosan elnyeri a hűséges KitKat-rajongók tetszését”.
A tejcsokoládés ízesítésű bevonattal készült termék ötfélet vitamint, valamint kalciumot és vasat tartalmaz. Emellett 30 g-os adagonként 126 kalóriát tartalmaz, és egy csomagban 11 adag található.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >