KitKat gabonapehellyel bővült a Nestlé reggelizőtermékeinek skálája az Egyesült Királyságban
A Nestlé legújabb innovációjával, a Kit Kat gabonapehellyel fel kívánja rázni a reggeliző termékek kategóriáját.
Az újonnan fejlesztett termék április közepétől kerül a kiskereskedőkhöz, amely a népszerű csokoládészeletet igyekszik becsempészni a fogyasztók reggelijébe. Az „eredeti csokoládészelet lényegét” megragadó, „kényeztető” innováció a Nestlé csokoládéfejlesztő csapatának ötlete.
A „ropogós gabonapelyhes négyzetek” a „csokoládé és az ostya finom ízével” kecsegtetnek, ami a beszállító szerint „biztosan elnyeri a hűséges KitKat-rajongók tetszését”.
A tejcsokoládés ízesítésű bevonattal készült termék ötfélet vitamint, valamint kalciumot és vasat tartalmaz. Emellett 30 g-os adagonként 126 kalóriát tartalmaz, és egy csomagban 11 adag található.
Kapcsolódó cikkeink
Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Új automatizált üzemet nyitott meg a HelloFresh az Egyesült Királyságban
Automatizált gyártóüzemet nyitott a HelloFresh receptdoboz vállalat Derbyshire-ben, ezzel igyekszik…
Tovább olvasom >Újra kapható a Lucozade az Egyesült Királyságban
A Lucozade történetének legjelentősebb megújulása keretében új márkaplatformot hozott létre.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >