Kényelmi szolgáltatás az Ikeától
Huszonhét új helyszínen teszi elérhetővé TaskRabbit-szolgáltatását az Ikea az Egyesült Királyságban. A cél, hogy a vásárlók még kényelmesebben vásárolhassanak.
A szolgáltatás a TaskRabbit online piactérrel partnerségben történik, s mint online, mind offline igénybe lehet venni. Az Ikea célja, hogy minél jobban segítse vásárlóit, legyen szó a bútorok összeszereléséről, a falra szerelésről, vagy apró otthoni javításokról.
Kapcsolódó cikkeink
Az IKEA visszahív a LEDLJUS, SOMMARLÅNKE, STRÅLA, és SVARTRÅ termékcsaládokba tartozó bizonyos kültéri LED-es világítófüzéreket és lámpákat, melyek nem megfelelő dugóval rendelkeznek
Az IKEA arra kéri mindazokat, akik megvásárolták a LEDLJUS, SOMMARLÅNKE,…
Tovább olvasom >Az IKEA kutatása szerint a magyarok 77 százaléka mobilozik az ágyban
Az alvás elengedhetetlen a testi és lelki egészségünk megőrzéséhez. Az…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >Bejelentették a 82. OMÉK időpontját
Idén is megrendezik a magyar agrárium és élelmiszeripar legnagyobb hazai…
Tovább olvasom >