Kényelmi szolgáltatás az Ikeától
Huszonhét új helyszínen teszi elérhetővé TaskRabbit-szolgáltatását az Ikea az Egyesült Királyságban. A cél, hogy a vásárlók még kényelmesebben vásárolhassanak.
A szolgáltatás a TaskRabbit online piactérrel partnerségben történik, s mint online, mind offline igénybe lehet venni. Az Ikea célja, hogy minél jobban segítse vásárlóit, legyen szó a bútorok összeszereléséről, a falra szerelésről, vagy apró otthoni javításokról.
Kapcsolódó cikkeink
Megállni látszik a drasztikus drágulás a magyar bútorpiacon
Az elmúlt időszakban a magyar bútorpiacon megfigyelhető drasztikus drágulás üteme…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Ezektől nem férünk el a konyhában: a magyarok tárolási nehézségeit vizsgálta az IKEA felmérése
A magyarok 71 százaléka szerint a helykihasználás maximalizálása lenne a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >