Kényelmi szolgáltatás az Ikeától
Huszonhét új helyszínen teszi elérhetővé TaskRabbit-szolgáltatását az Ikea az Egyesült Királyságban. A cél, hogy a vásárlók még kényelmesebben vásárolhassanak.
A szolgáltatás a TaskRabbit online piactérrel partnerségben történik, s mint online, mind offline igénybe lehet venni. Az Ikea célja, hogy minél jobban segítse vásárlóit, legyen szó a bútorok összeszereléséről, a falra szerelésről, vagy apró otthoni javításokról.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint együttműködés – IKEA-s bemutatótérrel gazdagodott a Soproni Egyetem
Ünnepélyes keretek között adták át a Soproni Egyetem új oktatási…
Tovább olvasom >Az IKEA visszahívja az IKEA 365+ VÄRDEFULL fekete színű fokhagymaprést
Az IKEA arra kér minden vásárlót, aki megvásárolta az IKEA…
Tovább olvasom >A JYSK nyereségben már az első, de az IKEA forgalmát még senki sem éri utol
Három nagy szereplő uralja a hazai lakberendezési piacot: az IKEA,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >