Kényelmi szolgáltatás az Ikeától
Huszonhét új helyszínen teszi elérhetővé TaskRabbit-szolgáltatását az Ikea az Egyesült Királyságban. A cél, hogy a vásárlók még kényelmesebben vásárolhassanak.
A szolgáltatás a TaskRabbit online piactérrel partnerségben történik, s mint online, mind offline igénybe lehet venni. Az Ikea célja, hogy minél jobban segítse vásárlóit, legyen szó a bútorok összeszereléséről, a falra szerelésről, vagy apró otthoni javításokról.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Az IKEA a vásárlók oldalán állva több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be az árak csökkentésébe
Ma az Ingka Csoport 39,6 milliárd eurós IKEA kiskereskedelmi forgalomról adott hírt…
Tovább olvasom >Az IKEA új kollekciója elhozza otthonainkba a svéd természetet
A gyermekeknek szóló, SKOGSDUVA kollekciót a varázslatos svéd erdők ihlették,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Magyar pezsgők sikere a 2024-es Pezsgő Világbajnokságon
Több magyar pezsgőpincészet is kiemelkedő eredményeket ért el a 2024-es…
Tovább olvasom >