Kényelmi szolgáltatás az Ikeától
Huszonhét új helyszínen teszi elérhetővé TaskRabbit-szolgáltatását az Ikea az Egyesült Királyságban. A cél, hogy a vásárlók még kényelmesebben vásárolhassanak.
A szolgáltatás a TaskRabbit online piactérrel partnerségben történik, s mint online, mind offline igénybe lehet venni. Az Ikea célja, hogy minél jobban segítse vásárlóit, legyen szó a bútorok összeszereléséről, a falra szerelésről, vagy apró otthoni javításokról.
Kapcsolódó cikkeink
Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >Zsarolási kísérlet és 20 millió eurós kár – kibertámadás érte az IKEA-t
Komoly anyagi veszteséget okozott az IKEA délkelet-európai régióját érintő kibertámadás,…
Tovább olvasom >A világ legnagyobb IKEA fulfillment központja nyílik meg Magyarországon
Több mint 20 milliárd forintos beruházással új üzleti modell tesztelésébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >