Kényelmi szolgáltatás az Ikeától
Huszonhét új helyszínen teszi elérhetővé TaskRabbit-szolgáltatását az Ikea az Egyesült Királyságban. A cél, hogy a vásárlók még kényelmesebben vásárolhassanak.
A szolgáltatás a TaskRabbit online piactérrel partnerségben történik, s mint online, mind offline igénybe lehet venni. Az Ikea célja, hogy minél jobban segítse vásárlóit, legyen szó a bútorok összeszereléséről, a falra szerelésről, vagy apró otthoni javításokról.
Kapcsolódó cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Megállt a bútorok drágulása
A bútorok árának drágulása hosszabb távon továbbra is aggasztó képet…
Tovább olvasom >Az IKEA és a Raw Color színesebbé teszik a hétköznapokat a TESAMMANS kollekcióval
Az IKEA a holland Raw Color dizájnstúdióval együttműködve a színek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >Badacsonyi borok zajos sikere a New Yorkban
A Badacsonyi borvidék legnagyobb szabású eseménye immáron tizenharmadik alkalommal költözött…
Tovább olvasom >Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >