Kiterjeszti „közösségi” üzleteit a Starbucks
Jelentősen bővíteni akarja közösségi boltkoncepcióját a Starbucks: a kávécég 2030-ra 1000 már meglévő és új kávézójában szeretné megvalósítani az elképzelést.

Bővítik a közösségi bolt-modellt
A kávéóriás nemrég jelentette be, hogy 2030-ra globálisan 1000 üzletében kívánja kialakítani az ún. közösségi kávézót. Jelenleg 150 ilyen kávézót üzemeltet.
A koncepció lényege, hogy dedikált élményt nyújtson, amely a helyi közösségek gazdasági lehetőségeit támogatja és kialakítja a lehetőségekhez vezető utat az alkalmazottak számára.
2015-ös indulása óta a közösségi koncepció az egész világon elterjedt boltmodellé vált.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >