Kiterjeszti „közösségi” üzleteit a Starbucks
Jelentősen bővíteni akarja közösségi boltkoncepcióját a Starbucks: a kávécég 2030-ra 1000 már meglévő és új kávézójában szeretné megvalósítani az elképzelést.

Bővítik a közösségi bolt-modellt
A kávéóriás nemrég jelentette be, hogy 2030-ra globálisan 1000 üzletében kívánja kialakítani az ún. közösségi kávézót. Jelenleg 150 ilyen kávézót üzemeltet.
A koncepció lényege, hogy dedikált élményt nyújtson, amely a helyi közösségek gazdasági lehetőségeit támogatja és kialakítja a lehetőségekhez vezető utat az alkalmazottak számára.
2015-ös indulása óta a közösségi koncepció az egész világon elterjedt boltmodellé vált.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Starbucks: terjeszkedés a Közel-Keleten és Kínában, leépítés Amerikában
A Starbucks ambiciózus terveket jelentett be a következő évekre: évente…
Tovább olvasom >A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >Starbucks-stratégia: radikális változások az amerikai üzletekben
A Starbucks jelentős átalakításokat hajt végre az Egyesült Államokban: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >