Kiterjeszti „közösségi” üzleteit a Starbucks
Jelentősen bővíteni akarja közösségi boltkoncepcióját a Starbucks: a kávécég 2030-ra 1000 már meglévő és új kávézójában szeretné megvalósítani az elképzelést.
A kávéóriás nemrég jelentette be, hogy 2030-ra globálisan 1000 üzletében kívánja kialakítani az ún. közösségi kávézót. Jelenleg 150 ilyen kávézót üzemeltet.
A koncepció lényege, hogy dedikált élményt nyújtson, amely a helyi közösségek gazdasági lehetőségeit támogatja és kialakítja a lehetőségekhez vezető utat az alkalmazottak számára.
2015-ös indulása óta a közösségi koncepció az egész világon elterjedt boltmodellé vált.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >