Kiterjeszti „közösségi” üzleteit a Starbucks
Jelentősen bővíteni akarja közösségi boltkoncepcióját a Starbucks: a kávécég 2030-ra 1000 már meglévő és új kávézójában szeretné megvalósítani az elképzelést.

Bővítik a közösségi bolt-modellt
A kávéóriás nemrég jelentette be, hogy 2030-ra globálisan 1000 üzletében kívánja kialakítani az ún. közösségi kávézót. Jelenleg 150 ilyen kávézót üzemeltet.
A koncepció lényege, hogy dedikált élményt nyújtson, amely a helyi közösségek gazdasági lehetőségeit támogatja és kialakítja a lehetőségekhez vezető utat az alkalmazottak számára.
2015-ös indulása óta a közösségi koncepció az egész világon elterjedt boltmodellé vált.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Starbucks: terjeszkedés a Közel-Keleten és Kínában, leépítés Amerikában
A Starbucks ambiciózus terveket jelentett be a következő évekre: évente…
Tovább olvasom >A Starbucks újra személyes üzeneteket tesz a kávéspoharakra
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol irányításával visszatér ahhoz a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >