Kiterjeszti „közösségi” üzleteit a Starbucks
Jelentősen bővíteni akarja közösségi boltkoncepcióját a Starbucks: a kávécég 2030-ra 1000 már meglévő és új kávézójában szeretné megvalósítani az elképzelést.
A kávéóriás nemrég jelentette be, hogy 2030-ra globálisan 1000 üzletében kívánja kialakítani az ún. közösségi kávézót. Jelenleg 150 ilyen kávézót üzemeltet.
A koncepció lényege, hogy dedikált élményt nyújtson, amely a helyi közösségek gazdasági lehetőségeit támogatja és kialakítja a lehetőségekhez vezető utat az alkalmazottak számára.
2015-ös indulása óta a közösségi koncepció az egész világon elterjedt boltmodellé vált.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks közös kávézással és környezettudatos döntésekkel ünnepli a Föld napját
A Starbucks hisz abban, hogy a példamutatás és az összefogás…
Tovább olvasom >Starbucks® by Nespresso®
A Starbucks® márka Nespresso® kompatibilis kapszuláinak termékcsaládja új taggal bővült…
Tovább olvasom >Bojkott a gázai háború miatt
Izrael és a Hamász közötti háború októberi kezdete óta az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >