Kiterjeszti fenntarthatósági stratégiáját a Schwarz Group
🎧 Hallgasd a cikket:
Nagyobb arányban fog a jövőben újrahasznosított anyagokat használni csomagolásához a Schwarz Group.

Egyre inkább áttérnek a fenntartható csomagolásra
A REset Plastic stratégia célja, hogy 2025-re legalább 20%-ban használjanak újrahasznosított csomagolóanyagokat a Lidl és a Kaufland saját márkás termékeinél.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható mosószert vezet be a dm-drogerie markt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarország élen jár az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarország új logisztikai korszak előtt áll
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A HORECA szektor az Alimentaria+Hostelco 2026-tal közösen formálja a vendéglátás jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
