Kiterjeszti fenntartható tejellátó-programját az Albert Heijn
Kiterjesztette „Beter voor Koe, Natuur en Boer” (Jobb a tehénnek, a természetnek és a gazdának)-programját az Albert Heijn. A projekt eddig 300 tehenészet gazdáját vonta be a fenntartható tej-programba.
Az Albert Heijn mostantól még több gazdával kíván együttműködni, ami természetesen a tejtermékek arányának növekedését is jelenti az Albert Heijn üzleteiben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >Megakadt a Lidl nemzetközi expanziója
Lefékezte a Lidl nemzetközi terjeszkedését. Egyes lengyelországi és spanyolországi beruházások a…
Tovább olvasom >Kedvezményesen kínálja üzleti vevőinek a bio, növényi alapú termékeket az Albert Heijn
Az Albert Heijn holland kiskereskedő 10%-os kedvezményt kínál üzleti vevőinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >