Kiterjeszti fenntartható tejellátó-programját az Albert Heijn
Kiterjesztette „Beter voor Koe, Natuur en Boer” (Jobb a tehénnek, a természetnek és a gazdának)-programját az Albert Heijn. A projekt eddig 300 tehenészet gazdáját vonta be a fenntartható tej-programba.

Boldog tehén, boldog tej
Az Albert Heijn mostantól még több gazdával kíván együttműködni, ami természetesen a tejtermékek arányának növekedését is jelenti az Albert Heijn üzleteiben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >50%-ra növelné a növényi fehérje arányát kínálatában az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize az általa forgalmazott európai élelmiszer-kereskedelmi márkák körében…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >