Kiterjesztette inflációellenes védőhálóját a Tesco
Az Árfigyelő adatai szerint már augusztus óta a Tescónál lehet a legolcsóbban beszerezni a csirkemellfilét. A vásárlók kiadásainak csökkentése érdekében az áruházlánc egyéb eszközökkel is harcol az árak letöréséért, így például az élelmiszerek áremelkedését a szállítói árak emelkedésének mértéke alatt tartja, valamint megújult Árgarancia programjában még több gyakran keresett sajátmárkás termékre garantálja az alacsony árakat, már akcióban is.
A Tesco célja, hogy minél kedvezőbb árakkal segítse a magyar családokat és nyugdíjasokat, és biztosítsa a vásárlók kosarában leggyakrabban előforduló termékek olcsó elérhetőségét. Az Árfigyelő szerint az áruházlánc augusztus óta a felületen szereplő versenytársakkal összehasonlítva a legalacsonyabban tartja a csirkemellfilé árát. A csirkemellfilét is magukban foglaló ex-árstopos termékek igen kedvező árképzése miatt ezekre az árucikkekre nagy az érdeklődés, a Tesco ezért október 12-től korlátozást vezet be az egyszerre vásárolható mennyiségekre vonatkozóan. A limit mind a versenytársak korlátozásaihoz, mind pedig a hatósági árak idején engedélyezett mennyiségekhez képest magasabb, és bőven fedezi a háztartások heti igényét.
A Tesco árpolitikája a teljes élelmiszer-kínálatban az alacsony fogyasztói árak köré épül. Ugyanazon termékkör árain mért inflációs adatok is azt támasztják alá, hogy a beszerzési árak növekedéséhez képest az áruházlánc értékesítési árainak emelkedése a július-szeptemberi hónapokban 2,8-3,8 százalékponttal volt alacsonyabb, a különbséget pedig a Tesco kedvezményes árak formájában a vásárlóknak adta át.
Több mint 600 – piros körrel jelölt – árucikkre a Tesco tavaly óta Árgaranciát is vállal, ami azt jelenti, hogy ezeknek a gyakran keresett, illetve alaptermékeknek az árát az áruházlánc üzleteiben és online felületén is alacsonyan tartja. Az Árgarancia program kínálata nemrég megújult, és a vásárlói preferenciákat követve most már többségében sajátmárkás termékeket tartalmaz. Az Árgarancia logó alatt értékesített termékek árát a Tesco továbbra is minden héten összehasonlítja a versenytársaknál érvényes árakkal, és azokhoz képest a legalacsonyabb szinten tartja. Ha pedig ezeket az árucikkeket máshol mégis olcsóbban lehet megvenni, visszafizeti a különbözetet.
„Árgarancia programunk segítséget jelent a vásárlóknak, hogy ne kelljen az árak összehasonlításával foglalkozniuk, hiszen mi elvégezzük helyettük a feladatot. Folyamatosan figyelemmel kísérjük a vásárlói szokások változását, így az Árgaranciát ezentúl még több kedvenc sajátmárkás termékre vállaljuk. A vásárlókat minden polcon várja egy jó döntés, most például a sajátmárkás gabonapehely, tojásmentes száraztészta, darabolt paradicsom vagy bulgur legalacsonyabb árát is garantáljuk. Az inflációellenes védőháló fenntartása érdekében pedig már akcióban is kínálunk árgaranciás árucikkeket, melyek árát versenytársaink akciós áraival vetjük össze”
– mondta Kámán Tamás, a magyarországi Tesco beszerzési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
2,6 milliárd forinttal támogatta a nyugdíjasokat a Tesco és itt nem áll meg
2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco…
Tovább olvasom >Mi jóval magasabb, mint a MOL torony? A Tesco által mostantól megspórolt papírmennyiség!
2024. július 15-től változnak a Tesco Otthonról szolgáltatás Általános Szerződés…
Tovább olvasom >Tovább bővül a munkatársi juttatások köre és mértéke a Tescónál
Június 1-jével 25 százalékkal megemelte a munkatársaknak járó cafetéria keretet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >