Kiterjesztette inflációellenes védőhálóját a Tesco
Az Árfigyelő adatai szerint már augusztus óta a Tescónál lehet a legolcsóbban beszerezni a csirkemellfilét. A vásárlók kiadásainak csökkentése érdekében az áruházlánc egyéb eszközökkel is harcol az árak letöréséért, így például az élelmiszerek áremelkedését a szállítói árak emelkedésének mértéke alatt tartja, valamint megújult Árgarancia programjában még több gyakran keresett sajátmárkás termékre garantálja az alacsony árakat, már akcióban is.
A Tesco célja, hogy minél kedvezőbb árakkal segítse a magyar családokat és nyugdíjasokat, és biztosítsa a vásárlók kosarában leggyakrabban előforduló termékek olcsó elérhetőségét. Az Árfigyelő szerint az áruházlánc augusztus óta a felületen szereplő versenytársakkal összehasonlítva a legalacsonyabban tartja a csirkemellfilé árát. A csirkemellfilét is magukban foglaló ex-árstopos termékek igen kedvező árképzése miatt ezekre az árucikkekre nagy az érdeklődés, a Tesco ezért október 12-től korlátozást vezet be az egyszerre vásárolható mennyiségekre vonatkozóan. A limit mind a versenytársak korlátozásaihoz, mind pedig a hatósági árak idején engedélyezett mennyiségekhez képest magasabb, és bőven fedezi a háztartások heti igényét.
A Tesco árpolitikája a teljes élelmiszer-kínálatban az alacsony fogyasztói árak köré épül. Ugyanazon termékkör árain mért inflációs adatok is azt támasztják alá, hogy a beszerzési árak növekedéséhez képest az áruházlánc értékesítési árainak emelkedése a július-szeptemberi hónapokban 2,8-3,8 százalékponttal volt alacsonyabb, a különbséget pedig a Tesco kedvezményes árak formájában a vásárlóknak adta át.
Több mint 600 – piros körrel jelölt – árucikkre a Tesco tavaly óta Árgaranciát is vállal, ami azt jelenti, hogy ezeknek a gyakran keresett, illetve alaptermékeknek az árát az áruházlánc üzleteiben és online felületén is alacsonyan tartja. Az Árgarancia program kínálata nemrég megújult, és a vásárlói preferenciákat követve most már többségében sajátmárkás termékeket tartalmaz. Az Árgarancia logó alatt értékesített termékek árát a Tesco továbbra is minden héten összehasonlítja a versenytársaknál érvényes árakkal, és azokhoz képest a legalacsonyabb szinten tartja. Ha pedig ezeket az árucikkeket máshol mégis olcsóbban lehet megvenni, visszafizeti a különbözetet.
„Árgarancia programunk segítséget jelent a vásárlóknak, hogy ne kelljen az árak összehasonlításával foglalkozniuk, hiszen mi elvégezzük helyettük a feladatot. Folyamatosan figyelemmel kísérjük a vásárlói szokások változását, így az Árgaranciát ezentúl még több kedvenc sajátmárkás termékre vállaljuk. A vásárlókat minden polcon várja egy jó döntés, most például a sajátmárkás gabonapehely, tojásmentes száraztészta, darabolt paradicsom vagy bulgur legalacsonyabb árát is garantáljuk. Az inflációellenes védőháló fenntartása érdekében pedig már akcióban is kínálunk árgaranciás árucikkeket, melyek árát versenytársaink akciós áraival vetjük össze”
– mondta Kámán Tamás, a magyarországi Tesco beszerzési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Nagy Márton: a kormány alacsony szinten tartja az inflációt, a hangsúlyt a termelékenység növelésére kell helyezni
A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb adatai alapján az infláció novemberben…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >