Kiterjesztett együttműködés
Közvetlenül nem befolyásolja az Auchan termékkínálatát a Fekete-tenger parti országok közösségi belépése, már csak azért sem, mert az Auchan termékpolitikája szerint mindig abból „töltekezik”, amit az adott országban termelnek.– Magyarországon ezért az Auchan Magyarország Kft. 90-95 százalékban továbbra is magyar termékeket kínál, és azt nem befolyásolja sem Románia, sem Bulgária csatlakozása, és az sem, hogy esetlegesen ezen országokból bizonyos termékeket olcsóbban lehetne beszerezni – nyilatkozta a Trade magazinnak Gillemot Katalin.
Az Auchan szóvivője azt azonban szinte biztosra veszi, hogy az együttműködést kiterjesztik azon országok között, ahol vannak Auchan áruházak. Ez azt jelenti, hogy adott országban lévő egységeikre bízzák a beszerzést, a kínálatot pedig más országok áruházaiban mutatják be. Így szervezték tavaly az olasz heteket is, és így akár magyar heteket is rendezhetnek más országokban.
Az Auchannak egy üzlete van Romániában, amely 2006. november 6-án nyitott ki Bukarestben. Az üzletről annyit tudni, hogy kifejezetten diszkontjellegű áruházként építették, vonzáskörzete jelentős, ebből adódóan forgalma nagy, és nagyon népszerű.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >