KiSZÍVezhetik a vásárlók Magyarországot
Nyereményjáték-akciót indít a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a védjegyhasználó cégek összefogásával. A „SZÍVezd ki Magyarországot!” kampány résztvevői nemcsak értékes nyereményekért szállhatnak versenybe, hanem minden vásárlásukkal adhatnak egy szívet a településüknek, így az akció végén kialakul az ország Magyar Termék szívtérképe. A vásárlók csaknem 150 féle termék vásárlásával vehetnek részt a játékban.
Benedek Eszter ügyvezető szerint az augusztus 15-én kezdődő és az év végéig tartó kampányuk még a tavalyinál is erősebb lesz, pedig már azzal is kiérdemelték a fogyasztók és szakma elismerését. A 2017-es promóció erőssége a rendkívül értékes nyereménypiramis és a „kedvezmény mindenkinek” koncepció. A játék fődíja stílszerűen egy Suzuki Vitara, amely nemcsak Esztergomban készül, hanem a hazai autóértékesítési lista első helyét is huzamosabb ideje kibérelte magának. A nyeremények között ott vannak a szintén Esztergomban készülő Neuzer kerékpárok is.
A kampányban Biostop és Protect rovarirtók, Detki kekszek, Forest háztartási papírtermékek, Gyulai szalámik, kolbászok és májasok, Mary-Ker Pasta tészták, Rege befőttek és savanyúságok, valamint Duna-Dráva lakossági cement termékek vesznek részt. Az új nyereményakció a Rewart Kft.-vel együttműködésben készül, amely meghívásos tenderen nyerte el a megbízást kreatív koncepciójával.
Benedek Eszter szerint a nyereményjátékaik sikerét „Az év legsikeresebb promóciója 2016” versenyen elért ezüstérmük mellett az is mutatja, hogy az előző évi kampányukhoz képest csaknem 70 százalékos növekedést értek el, minden résztvevő cég legalább megduplázta a beküldött termékkódok számát. Az ügyvezető úgy látja: ez a siker bizonyítja, hogy több cég összefogásával, kis marketingköltségvetésből is lehet hatékony promóciót folytatni.
Kapcsolódó cikkeink
BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >Ismét jönnek az ökoparadicsomok a Lidl-nél
Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek…
Tovább olvasom >