Kiskereskedelmi kiválósági díjat kapott a Shell
Innovációiért és a kényelmi termékek kiskereskedelme terén elért növekedéséért ismerte el a Shell kiskereskedelmi üzletágát a kiskereskedelmi üzletek érdekképviseletét ellátó szervezet, a NACS.
A Shell kiskereskedelmi hálózat több mint 80 országban – köztük Magyarországon – folytatja tevékenységét. 44 000 kiskereskedelmi egységével nagyobb, mint a McDonald’s és a Starbucks hálózata együttvéve. Az Európai Kényelmi Termék Iparág Vezetője cím elnyerése tükrözi a Shell globális kiskereskedelmi stratégiáját, hogy teljes körű kiskereskedelmi szolgáltatást nyújtson az úton lévő vásárlók számára, valamint a félmillió shopmunkatárs iránti elkötelezettségét, akik több mint 30 millió vásárlót szolgálnak ki naponta.
A nem hagyományos kényelmi termékek forgalmazói között a Shell elsőként részesült az elismerésben, Kapitány István, a kiskereskedelmi üzletág globális alelnöke pedig elnyerte a 2019-es Év Európai Vezetője díjat (a képen jobboldalt). //
Kapcsolódó cikkeink
A McDonald’s visszavág: árcsökkentés az USA-ban, hogy visszahozzák a „megfizethető” imázst
Akár 18 dollárig (≈6400 Ft) kúszott fel egyes helyeken a…
Tovább olvasom >A Brand Finance listáján a Shell továbbra is a világ legértékesebb olaj- és gázmárkája
A Shell megtartotta vezető helyét a világ legdrágább olaj- és…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >