Kiskereskedelmi kiválósági díjat kapott a Shell
Innovációiért és a kényelmi termékek kiskereskedelme terén elért növekedéséért ismerte el a Shell kiskereskedelmi üzletágát a kiskereskedelmi üzletek érdekképviseletét ellátó szervezet, a NACS.
A Shell kiskereskedelmi hálózat több mint 80 országban – köztük Magyarországon – folytatja tevékenységét. 44 000 kiskereskedelmi egységével nagyobb, mint a McDonald’s és a Starbucks hálózata együttvéve. Az Európai Kényelmi Termék Iparág Vezetője cím elnyerése tükrözi a Shell globális kiskereskedelmi stratégiáját, hogy teljes körű kiskereskedelmi szolgáltatást nyújtson az úton lévő vásárlók számára, valamint a félmillió shopmunkatárs iránti elkötelezettségét, akik több mint 30 millió vásárlót szolgálnak ki naponta.
A nem hagyományos kényelmi termékek forgalmazói között a Shell elsőként részesült az elismerésben, Kapitány István, a kiskereskedelmi üzletág globális alelnöke pedig elnyerte a 2019-es Év Európai Vezetője díjat (a képen jobboldalt). //
Kapcsolódó cikkeink
Újabb 320 millió forinttal gyorsít a Cleango mobil autómosó
Zöld innováció magyar módra. 100 millió forint friss tőkebevonással és…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >