A kiskereskedelem világszerte 4 billió dollár bevételt termel
A Deloitte elemzése alapján a világ vezető 250 kereskedelmi cége 2015-ben 5%-os növekedést ért el, összesen 4,31 billió dollár bevételt generáltak, ami cégenként átlagosan 17,2 milliárd bevételt jelent.
A legnagyobb cégek listáját továbbra is amerikai kereskedelmi láncok vezetik. Bár a Wal-Mart bevételei 0,7%-kal, 482,1 milliárd dollárra csökkentek, továbbra is az élen áll. Őt a Costco követi, mely 3,2%-os növekedést ért el, éves bevétele 116,1 milliárd dollár volt. A harmadik helyezett a Kroger üzletlánc 1,3%-os növekedéssel és 109,3 milliárd dollár bevétellel. A negyedik helyen már európai cég található, a német Schwarz, 8,1%-os növekedés mellett 94,4 milliárd dollár bevételt könyvelhetett el. Az első 10-ben többek között szerepel a francia Carrefour, a német Aldi és a brit Tesco 88,5–80 milliárd dollár közötti bevételekkel.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >