A kiskereskedelem világszerte 4 billió dollár bevételt termel
A Deloitte elemzése alapján a világ vezető 250 kereskedelmi cége 2015-ben 5%-os növekedést ért el, összesen 4,31 billió dollár bevételt generáltak, ami cégenként átlagosan 17,2 milliárd bevételt jelent.
A legnagyobb cégek listáját továbbra is amerikai kereskedelmi láncok vezetik. Bár a Wal-Mart bevételei 0,7%-kal, 482,1 milliárd dollárra csökkentek, továbbra is az élen áll. Őt a Costco követi, mely 3,2%-os növekedést ért el, éves bevétele 116,1 milliárd dollár volt. A harmadik helyezett a Kroger üzletlánc 1,3%-os növekedéssel és 109,3 milliárd dollár bevétellel. A negyedik helyen már európai cég található, a német Schwarz, 8,1%-os növekedés mellett 94,4 milliárd dollár bevételt könyvelhetett el. Az első 10-ben többek között szerepel a francia Carrefour, a német Aldi és a brit Tesco 88,5–80 milliárd dollár közötti bevételekkel.
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: az Aldi baromfivirslit hív vissza allergén jelenléte miatt
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. kezdeményezte a Baromfivirsli csirkemellel 280…
Tovább olvasom >Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Deloitte: Magyarország túlteljesítette a globális M&A trendeket
Tavaly a nemzetközi vállalati összeolvadás és felvásárlás (M&A) piaca mérsékelt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Ausztriában 3,0 százalékra mérséklődött az infláció májusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >