A kiskereskedelem világszerte 4 billió dollár bevételt termel
A Deloitte elemzése alapján a világ vezető 250 kereskedelmi cége 2015-ben 5%-os növekedést ért el, összesen 4,31 billió dollár bevételt generáltak, ami cégenként átlagosan 17,2 milliárd bevételt jelent.
A legnagyobb cégek listáját továbbra is amerikai kereskedelmi láncok vezetik. Bár a Wal-Mart bevételei 0,7%-kal, 482,1 milliárd dollárra csökkentek, továbbra is az élen áll. Őt a Costco követi, mely 3,2%-os növekedést ért el, éves bevétele 116,1 milliárd dollár volt. A harmadik helyezett a Kroger üzletlánc 1,3%-os növekedéssel és 109,3 milliárd dollár bevétellel. A negyedik helyen már európai cég található, a német Schwarz, 8,1%-os növekedés mellett 94,4 milliárd dollár bevételt könyvelhetett el. Az első 10-ben többek között szerepel a francia Carrefour, a német Aldi és a brit Tesco 88,5–80 milliárd dollár közötti bevételekkel.
Kapcsolódó cikkeink
2024 már a növekedés éve lehet a kiskereskedelemben
Az idei év a növekedés éve lehet Magyarországon az előző…
Tovább olvasom >Egy évtized után visszatért a Carrefour Bulgáriába
A Carrefour francia szupermarketlánc helyi médiabeszámolók szerint 10 év szünet…
Tovább olvasom >ALDI + Balaton: 551 100 forintos kezdőfizetéssel keres szezonális munkavállalókat az ALDI a tó körüli üzleteibe
AZ ALDI idén is szeretne aktívan hozzájárulni a magyar turisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Raskó György: az alapvető élelmiszerek megvásárlása is komoly kihívást jelent számos magyar háztartás számára
A magyar lakosság körében továbbra is érzékelhető az elszegényedés súlyos…
Tovább olvasom >A nemzetközi pénzügyi intézmények szerint Magyarország visszatér a gazdasági növekedés pályájára
A nemzetközi pénzügyi intézmények előrejelzése szerint a magyar gazdaság idén…
Tovább olvasom >